eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-18 00:47:30
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jun 2019 00:20:34 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Tyle, że idioci pokroju Marka namawiają do takiego zamykania
    > obiegu. W
    > przypadku zamkniętego obiegu powietrza wzrasta w kabinie stężenie
    > dwutlenku węgla (CO2).
    >Dwutlenek węgla już w stężeniu kilku procent we
    > wdychanym powietrzu powoduje rozdrażnienie, a nawet panikę, zawroty
    > głowy, przyspieszenie akcji serca, które może się zakończyć
    > częstoskurczem komorowym. Częstoskurcz komorowy to stan zagrażający
    > bezpośrednio życiu, ponieważ serce zaczyna tak szybko bić, że
    > przestaje
> [...]

    Przestań opowiadać duby smalone. Powtarzasz informacje, które w
    warunkach omawianych nie mają prawa wystąpić. Chłopie, już ci
    powiedziałem, żebyś zajal się czymś innym a nie trolował w usenecie
    mądrościami, które nijak nie mają związku z omawianymi sytuacjami.
    Na prawdę wyciągnij wnioski z tego, że jak tylko się odezwiesz to
    zaraz wywołujesz konsternację.

    --
    Marek