eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSkoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację › Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
  • Data: 2019-06-18 00:35:20
    Temat: Re: Skoro takie modne klimatyzatory - klimatyzator przenośny podpięty pod wentylację
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Jun 2019 21:03:41 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:
    > O, ten chyba myślał podobnie - też wielbiciel klimatyzacji:
    > https://timesofindia.indiatimes.com/city/coimbatore/
    Driver-in-Kova-dies-
    > of-asphyxiation-inside-car/articleshow/13016073.cms

    No faktycznie miliony giną z tego powodu,

    > puszki, jej pojemności oraz czasu.

    Czasu. Policz na ile czasu starczy powietrza uwzględniając
    pełną szczelność pojazdu a później zapytaj mnie ile z tego czasu
    wykorzystuję. Użytkownik jak zwykle usłyszy gdzieś jakieś mądrości i
    powtarza później bezmyślne wnioski wyciągnięte ze skrajnych
    warunków wbrew realnie występujących.
    Wyraźnie napisałem, że obieg zamknięty używam na codzień a codzień w
    moim przypadku to jest 15 min jazdy do i z pracy. Na jazdy poza
    miastem lub trwające dłużej obieg otwieram. A skoro stosunek
    ilościowy w roku tych 15 min. jazd do jazd dłuższych z otwartym
    obiegien ma się jak 240 do 2 to jestem uprawniony do stwierdzenia,
    że praktycznie wyłącznie jeżdżę na obiegu zamkniętym.

    --
    Marek