  • 1. Data: 2013-03-12 12:52:18
    Temat: Smieci one more time
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Czesc .
    Prosze pamietac podczas wypelnienia ankiet o czyms takim:

    "Jeśli na posesji jest prowadzona działalność gospodarcza:
    oprócz koszy na posegregowane odpady musi znajdować się
    także przynajmniej jeden pojemnik na pozostałe,
    nieposegregowane śmieci. "

    Wiekszosc z nas bedzie miala dodatkowy kosz
    na smieci i dodatkową opłate za nieposegregowane śmieci;-))

    pozdrawiam
    Adams

  • 2. Data: 2013-03-12 13:06:59
    Temat: Re: Smieci one more time
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:52:18 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
    > Wiekszosc z nas bedzie miala dodatkowy kosz
    >
    > na smieci i dodatkową opłate za nieposegregowane śmieci;-))

    "Większość"
    Myślisz że większość prowadzi dziłalnośc gosp w swoim domu?

  • 3. Data: 2013-03-12 13:14:33
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    ps.com...
> [...]

    "Większość"
    >Myślisz że większość prowadzi dziłalnośc gosp w swoim domu?

    Nie pisze ze w domu, lecz na swojej posesji :-))

    pozdrawiam
    Adams

  • 4. Data: 2013-03-12 13:23:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 12:52:18 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
    > Wiekszosc z nas bedzie miala dodatkowy kosz
    > na smieci i dodatkową opłate za nieposegregowane śmieci;-))

    u nas tak nie wydziwiają. Działalnosci sie nie czepiają. A jesli deklaruje
    "sortowane" to mam dać osobne pojemniki na sortowane, i jeden na pozostałe czyli
    jakies tam niesort.

    b.

  • 5. Data: 2013-03-12 13:26:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:14:33 UTC+1 użytkownik Adams napisał:
    > Nie pisze ze w domu, lecz na swojej posesji :-))
    Mój dom to część mojej posesji;)
    Działalności na terenie swoje posesji na której mam wybudowany dom nie prowadzę;)
    Ja większość zapewne;))
    Ale nawet gdyby to dzięki temu co piszesz można zminiejszyć koszty prowadzenia
    dziłalności podrzucając śmieci(zamiast płacic za ich wywów) z nią związane do
    pojemników "prywatnych" płatnych ryczałtem wg zasad nowej ustawy;)))

  • 6. Data: 2013-03-12 13:55:10
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Czesc ;-)
    >u nas tak nie wydziwiają. Działalnosci sie nie czepiają. A jesli deklaruje
    "sortowane" to mam dać
    >osobne
    >pojemniki na sortowane, i jeden na pozostałe czyli jakies tam niesort.

    W sumie to nie ma o drzec spodni bo to chodzi o 7PLN, ale tak siedzac
    na kiblu przemyslalem sprawe (bo czlowiek mądry jest po fakcie):
    - corka prowadzi dzialalnosc w domu (szkolenie, nauka, korepetycje)
    - syn prowadzi dzialalnosc w domu (autohandel, przemyt, itp itd)
    - zona swoją dzialalnosc
    - Boss bossow pranie pieniedzy, trzy spolki z o.o, dwie komandytowe i jedna na
    ryczalcie

    Zakladajac dzialanosc w miejscu zamieszkania masz obowiazek posiadania kosza na
    smieci.

    Wracajac do tematu.

    W takim ukladzie mialbym na podjezdzie 9 koszy na smieci plus jeden na
    caly dom, lacznie byloby 10 koszy,
    Jesli straz miejska mialaby sprawdzac co w jest
    w ktorym koszu musialbym je stale monitorowac i nimi zarzadzac.
    Owszem moglbym zamontowac w koszach na smieci cos ala centralny zamek na pilot.
    Wychodzi syn naciska swoj pilot otwiera sie odpowiednia klapa, minimalizuje
    mozliwosc
    popelnienia błędu czyli ukarania mnie mandatem przez Straz Miejską.

    Wywozka smieci.
    Majac 10 koszy moze byc tak ze kazdy kosz bedzie wywozony w inny
    dzien, tak sie sklada ze 10 koszy to dwa tygodnie robocze czyli codziennie bedzie
    przyjezdzala
    firma i wywozila mi pusty kosz i tak bedzie dzien w dzien roboczy przez caly miesiac
    przez caly rok.

    Musze pilnowac kolejnosci ukladu koszy, mysle ze FIFO sprawdzi sie w tej sytuacji.

    I moglbym tak pisac i pisac, ale kto to przeczyta :D

    pozdrawiam
    Adams

  • 7. Data: 2013-03-12 14:04:03
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-03-12 12:52, Adams pisze:
    > Czesc .
    > Prosze pamietac podczas wypelnienia ankiet o czyms takim:

    Proszę pamiętać przy następnych wyborach, kto te podwyżkę zafundował ;)

  • 8. Data: 2013-03-12 14:38:54
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał:
    Czesc ;-)

    >dzięki temu co piszesz można zminiejszyć koszty prowadzenia dziłalności
    >podrzucając śmieci do pojemników "prywatnych" płatnych ryczałtem ;)))

    Cytując Nerona:
    "Wszystkie kosze nasze są "

    pozdrawiam
    Adams

  • 9. Data: 2013-03-12 14:56:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Musze pilnowac kolejnosci ukladu koszy, mysle ze FIFO sprawdzi sie w tej
    > sytuacji.
    >
    > I moglbym tak pisac i pisac, ale kto to przeczyta :D

    Ja czytam. :-)
    Widze, ze jest wiecej "fanow" tej paranoidalnej ustawy... :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2013-03-12 14:56:47
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę pamiętać przy następnych wyborach, kto te podwyżkę zafundował ;)

    Juz powiedzieli, ze unia kazali.

    Pozdro.. TK