eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie › Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
  • Data: 2017-01-19 12:15:23
    Temat: Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    > Kaloryczność węgla nie ma kompletnie żadnego znaczenia przy
    > liczeniu zapotrzebowania na energię.

    Sprawność kotła też przy liczeniu zapotrzebowania na energię nie
    ma znaczenia (czy "liczyć chałupę" znaczy "liczyć zapotrzebowanie
    na energię" -- w to nie wnikam).

    > Nadal nie rozumiem jaki masz konkretny zarzut do obliczania
    > zapotrzebowania chałupy na energię.

    Do obliczania nie mam zarzutów. Mam do konkretnych obliczeń.
    Zbyt konkretnych, można rzec. To nie działa. A przynajmniej
    nie tak działa.

    --
    Jarek