  • 51. Data: 2010-04-05 08:04:04
    Temat: Re: Świetlówki energooszczędne k.... mać.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    news:23a84$4bb9103a$59641911$22412@news.upc.ie...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    >
    > po tyle mozna bylo je kupic w uk w momencie kiedy doplacaly do nich
    > elektrownie
    > do konca 2009 - w sumie przez pewien czas rozdawano (wysylano poczta) 'za
    > darmo'
    > zeby firmy zajmujace sie dystrybucja elektrycznosci mogly wykazac wieksza
    > efektywnosc z kWh (co mialo zwiazek z limitami na co2... czy jakies tam
    > podobnie poronione euromunistyczne bzdury)
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/news/article-1240585/Brit
    ish-homes-swamped-200-million-unwanted-eco-lightbulb
    s.html

    A teraz przeczytaj ponownie trollo tekst o chłamie z pily - powiedz mi
    dlaczego chore pomysly rzadu UK maja dowodzic chlamowatosci zarowek z Pily
    tudziez jak sie ma to do placzow jakiegos Bydgoszczanina, ze musi je kupowac
    w Anglii?

  • 52. Data: 2010-04-06 14:28:15
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 3 Kwi, 15:03, "tg" <a...@b...cpl> wrote:

    > slowem - DOBRE swietlowki kompaktowe maja sens w wielu przypadkach

    Zgadza sie zwlaszcza, ze w tej chwili za 3zl/sztuka mozna dostac
    firmowe, oryginalnie zapakowane, jeszcze swieze Osram/Philips prosto z
    wysp brytyjskich, z duza doplata tamtejszych podatnikow.

    Moce 8-18W. Polecam.

    pozdro
    AA

  • 53. Data: 2010-04-06 14:30:07
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 6 Kwi, 16:28, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:

    > Moce 8-18W. Polecam.

    Errata: polecam sie pospieszyc, bo z tego, co koledzy pisza nizej,
    doplaty sie skonczyly.

    pozdrowienia
    Adam