  • 132. Data: 2021-04-26 16:59:59
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Najlepiej wie ten co w telewizji gada.
    > Nie musi być nawet lekarz.
    > ;-)

    Wychodzac z dokładnie odwrotnego załozenia, postanowiłem spytać
    lekarzy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 130. Data: 2021-04-26 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Zatem skoryguj, źródła mogą się mylić.

    Zrodła mowia jasno ze w 2020 roku covid to około 30 tys zgonów.
    Mozemy sie ewentualnie spierać jak bardzo ta liczba jest
    niedoszacowana.
    Ty natomiast uprawiasz manipulacje biorac tylko czesc z tej liczby.
    Ja wiem jakiego rodzaju jest ta manipulacja, dlatego zaprosiłem cie w
    inne, bardziej odpowiednie miejsce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 133. Data: 2021-04-26 17:39:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-26 o 16:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Ty natomiast uprawiasz manipulacje biorac tylko czesc z tej liczby.
    > Ja wiem jakiego rodzaju jest ta manipulacja, dlatego zaprosiłem cie w

    Myślę, że oficjalna liczba zgonów z powodu Covid-19 jest mocno zaniżona.

    Po pierwsze szpitale się bronią przed wpisywaniem w aktach zgonów
    przyczyny jako Covid-19 Znam kilka takich przypadków.

    Po drugie, ludzie po przebytej infekcji umierają na zatorowość płuc,
    udary, zawały, niewydolność krążeniową, niewydolność nerek z powodu
    zakrzepicy, która jest efektem po przebytym zakażeniu Covid-19

  • 134. Data: 2021-04-26 17:42:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-26 o 17:39, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > udary, zawały, niewydolność krążeniową, niewydolność nerek z powodu
    > zakrzepicy, która jest efektem po przebytym zakażeniu Covid-19

    P.S.

    Umierają nawet do kilku miesięcy po przebytej infekcji.

  • 135. Data: 2021-04-26 17:51:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.04.2021 o 11:49, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > A jak tam u was wygląda smiertelnosc ogolnie?

    nadmiarowe też są, ale wyników nie znajdziesz łatwo - musisz wystąpić z
    Freedom of information request (udzielenie informacji publicznej), na co
    odpowiadają w ciągu 30 dni
    Ogólnie czas oczekiwania na wizytę w szpitalu wzrósł tysiące razy (nie
    da się monitorować na bieżąco, ostatnią informację jaką mam, to liczba
    osób oczekujących na zabieg powyżej roku wzrosła z 1500 w normalnych
    czasach do ok 150000 - ok pół roku temu.
    Żona na wizytę czekała rok (a tu do szpitala idzie się na zwykłe
    badanie, lekarz pierwszego kontaktu to mr Google) - pewnie dla wielu
    choćby z rakiem mogło być za późno

    > Bo u nas pewnie wiesz ze liczba nadmiarowych zgonów jedna z
    > najwiekszych na swiecie.
    >
    > A u was?

    ja zrobiłem zapytanie w mojej gminie - 7% osób z wpisanym covid na
    certyfikacie zgonu miało covid, pozostałych nie są w stanie stwierdzić,
    bo jak napisali musieliby sprawdzać każdy oddzielnie. Grypa zniknęła
    całkowicie (co nie dziwne, jednym z symptomów jest ciągły kaszel - co
    oznacza trzy epizody kaszlu w ciągu 24h - tak jest opisane na stronie).
    Szpitale były przepełnione jak zwykle w sezonach grypowych (praktycznie
    co roku były takie newsy publikowane), w ciągu ostatnich 50 lat połowa
    miała większą ilość zgonów (w porównaniu do ilości mieszkańców) niż
    zeszły rok
    Trudno żeby nadmiarowych zgonów nie było, jak służbę zdrowia się zabija,
    a ludzi straszy.

    Lukasz

  • 136. Data: 2021-04-26 18:33:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Apr 2021 15:02:44 +0200, t-1

    > Na szczególną pochwałę zasługuje zgoda na piśmie na przyjęcie na siebie
    > bez żądania późniejszych odszkodowań wszelkich ewentualnych skutków
    > eksperymentalnej injekcji co dobrze świadczy o odwadze i
    > bezinteresowności ochotników.

    Fajnie bredzisz. Wiesz, że szczepionka była opracowywana od czasu gdy
    pierwszy raz zderzono się z SARS, czyli gdzieś w 2003 roku bodajże?
    Literalnie, prace nad nią trwają blisko 20 lat, zresztą schemat szczepionek
    na wirusa jest "standardowy" i tylko chory na umyśle antyszczepionkowiec
    może wypisywać brednie o rzekomym testowaniu szczepionek "odrazu" na
    ludziach. Zagrożenie jest minimalne, a większe prawdopodobieństwo jest że
    zaszkodzi choroba przeciw której jest szczepionka niż sama szczepionka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 137. Data: 2021-04-26 18:34:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Apr 2021 08:42:38 +0200, quent

    > Szczepionka jest jeszcze większą niewiadomą.

    Napisał zagorzały konfederat. Czyli słusznie jedziesz po linii partii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 138. Data: 2021-04-26 19:04:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 26.04.2021 18:33 you wrote:

> [...]
    > umyśle antyszczepionkowiec może wypisywać brednie o rzekomym
    > testowaniu szczepionek "odrazu" na ludziach.

    Za dużo TV oglądasz.
    Wszystkie te szczepionki zostały dopuszczone warunkowo. Dodatkowo
    nałożono obowiązek prowadzenia dalszych badań nad ich bezpieczeństwem.

    Zupełnie bez sensu, skoro Myjki powiedział że są bezpieczne.

    > Zagrożenie jest minimalne, a większe prawdopodobieństwo jest że
    > zaszkodzi choroba przeciw której jest szczepionka niż sama
    > szczepionka.

    Myślę że ci, którzy zeszli na zakrzepicę po podaniu szczepionki będą
    uspokojeni i wdzięczni losowi za to że są w wąskim gronie wybrańców.
    Tak jakby trafili 6+2 w EuroJackpot.

    --
    Pete

  • 139. Data: 2021-04-26 19:20:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Apr 2021 19:04:45 +0200, Pete

    > Za dużo TV oglądasz.

    Pudło. Nie oglądam praktycznie wcale. A nawet gdybym oglądał, to twój
    argument jest z dupy wyciągnięty. To tak jak ja bym napisał że piszesz
    brednie bo zbyt dużo wody pijesz.

    > Wszystkie te szczepionki zostały dopuszczone warunkowo. Dodatkowo
    > nałożono obowiązek prowadzenia dalszych badań nad ich bezpieczeństwem.

    Nad każdym lekiem (także szczepionkami) jest prowadzona cykliczna
    statystyka "bezpieczeństwa". To że coś zostało "oficjalnie" dopuszczone,
    nie powoduje że się nie bada dalej wpływu.

    > Zupełnie bez sensu, skoro Myjki powiedział że są bezpieczne.

    O tym akurat mówią statystyki, ale niektóre dzbany nie portafią z nich
    korzystać, reszta sieje ferment tak samo jak do tej pory inni
    antyszczepionkowcy, płaskoziemcy itp.

    > Myślę że ci, którzy zeszli na zakrzepicę po podaniu szczepionki będą
    > uspokojeni i wdzięczni losowi za to że są w wąskim gronie wybrańców.
    > Tak jakby trafili 6+2 w EuroJackpot.

    Ciekawe co tam sobie myślą antyszczepionkowcy wiedząc że przez ich
    działania umrze w wyniku niepodania szczepionki setki razy więcej ludzi.
    Pewnie są z siebie wyjątkowo dumni że uratowali "wąskich" przed śmiercią.
    Takie to pokraczne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 140. Data: 2021-04-26 19:25:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Apr 2021 16:52:52 +0200, Pete

    > W sensie nie wstrząs alergiczny. Taki by minął pod kilku godzinach.
    > U nas po kilku godzinach dopiero choroba zaczęła się rozkręcać.
    > To była normalna reakcja obronna organizmu na podany patogen. Albo na
    > inne gówno wchodzące w skład szczepionki.

    Ale wiesz że nowoczesne szczepionki działają zupełenie inaczej?

    > Na nic nie choruje. Zdrowa jak koń, nawet ode mnie Covida nie przejęła.

    Skad wiesz że covida miałeś?

    > Nie pamiętam. Miała poniżej 2 lat.

    Córka prawie ci zeszła, prowadzisz krucjatę antyszczepionkową, a nie
    pamiętasz nawet co to za szczepionka była? Dobre.

    --
    Pozdor
    Myjk