  • 451. Data: 2021-05-04 10:09:26
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > A duzo jest takich lekarzy?
    > Na razie widze ze lekarze raczej przestrzegaja przed takim znachorskim
    > podejsciem do medycyny...

    nie wiem czy dużo. Całkiem sporo już widziałem, problem w tym, że z fb,
    yt itp takie głosy szybko są usuwane, nagranie się pojawia i w kilka
    godzin czy max kilka dni znika, dowiedzieć się o nich możesz tylko na
    zamkniętych grupach, które jeszcze nie są moderowane, co najwyżej w
    całości usuwane - tak jak grupa poszkodowanych szczepionką która miała
    ponad 100.000 użytkowników (ale chyba większość to drobne skutki
    uboczne, nie zdążyłem się zapoznać bo skasowali kilka godzin po moim
    przystąpieniu)

    Lukasz

  • 452. Data: 2021-05-04 10:10:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > To nie do mnie pytanie. Mi też tego brakuje, dodatkowo suplementacji
    > witaminy D i cynku.
    > Koszty ogólnonarodowej suplementacji pomijalne a potencjalne
    > zyski(mniejsza liczba zgonów) bardzo prawdopodobne.

    dokładnie tak, do tego przy takim poziomie siania paniki w mediach IMO
    żadnego programu suplementacji nie trzeba, większość by wzięła gdyby
    tylko o tym wiedziała.

    Lukasz

  • 453. Data: 2021-05-04 10:17:03
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2021 o 13:53, FEniks pisze:

    > Ciekawe jest natomiast z socjologicznego punktu widzenia, że ludzie
    > chętnie korzystają z takich niesprawdzonych eksperymentalnych terapii,
    > natomiast co do szczepień mają tak dużo wątpliwości.

    Chyba nie co do szczepień, a co do eksperymentalnego wstrzykiwania nie
    przebadanej do końca substancji.

    > TOKfm.
    >
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27026992,doktor-
    bodnar-od-amantadyny-odslaniamy-kulisy-cudownej-tera
    pii.html

    I o to właśnie chodzi - żeby była debata i test takiego leku.
    Wcale się nie dziwię, że dr uważa testy za niepotrzebne, skoro mogą być
    nawet w 93% fałszywie pozytywne

    Lukasz

  • 454. Data: 2021-05-04 11:11:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 03.05.2021 17:55 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    dane,artykul >>
    > Ale pomimo tego ze zgony covid sa niedoszacowane

    Rozumiesz jak ci wygodniej.
    Moim zdaniem zgony Covid są przeszacowane. Wystarczy pozytywny wynik
    Covid i już zgon trafia jako Covid.

    > a nop po szczepionce ekstremalnie rzadkie to jednak wybierasz ryzyko
    > covida nad ryzyko szczepionki. Dziwne.

    Zagrałbyś w rosyjską ruletkę gdybyś nie musiał?
    Przychodzi ktoś i ci proponuje zakręcenie bębenkiem a jak wygrasz, co to
    może w przyszłości nie zachorujesz na Covid.

    http://pics.rsh.ru/img/Screens3576_jdl3tugg.jpg

    --
    Pete

  • 455. Data: 2021-05-04 11:13:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 20:45 you wrote:

    > Jak to zakwalifikował szpital, tego nie wiem. Ale jeśli miałby to
    > zgłaszać jako NOP, to chyba w zakładce zaburzeń psychicznych, a
    > takie NOP-y też są.

    Czyli się nie liczy :-P

    > No, czasem jest presja na łykanie codziennie.

    Przez mężczyzn też?

    > Oraz dotyczy w zasadzie tylko jednej płci, więc tym bardziej nie ma
    > się czym przejmować. ;-/

    Są inne metody. Jest wybór.

    --
    Pete

  • 456. Data: 2021-05-04 11:19:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 20:41 you wrote:

    > Dziwię się tylko, że pytany o szczegóły wykręcasz się różnymi
    > wymówkami. Dla mnie jest to typowe zachowanie antyszczepionkowca,
    > który boi się konkretów. I w związku z tym żeby była jasność - ja
    > już od dawna nie czekam na te szczegóły, więc jeśli nadal czujesz
    > się zobowiązany, to uspokajam - śmiało możemy tu skończyć.

    Ale powiedz mi co by zmieniło gdybym podał nazwę?

    Mamy wtedy 2 opcje. Jest taki NOP jak córki w ulotce albo go nie ma.

    I co teraz?

    > Korzystam z czytnika i u mnie to nie wygląda tak dobrze.

    Spróbuj inny czytnik :-)

    --
    Pete

  • 457. Data: 2021-05-04 11:21:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 03.05.2021 17:55 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > No to chyba juz od czerwca jak było zapotrzebowanie na "wygrywamy z
    > wirusem"...

    Nie o to chodzi by złapać króliczka...

    --
    Pete

  • 458. Data: 2021-05-04 11:31:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 20:54 you wrote:

    > Hm, wydaje mi się, że ja jeszcze jako tako panuję, ale żebyś Ty nie
    > pamiętał swoich słów: W dniu 30.04.2021 o 17:07, Pete pisze:
    > "Dzisiaj podatku, że od rozpoczęcia szczepień Covid zarejestrowano
    > 72 przypadki śmierci."
    To wracając już do sedna.

    > Choćby po to, żeby potem nie pisać głupot na grupach lub nie
    > rozsiewać błędnych informacji.

    Ponownie zapytam.
    Gdzie jest ta głupota albo nieprawdziwa informacja?

    --
    Pete

  • 459. Data: 2021-05-04 12:51:18
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 01.05.2021 o 08:15, Myjk pisze:
    > Fri, 30 Apr 2021 08:07:26 +0200, quent

    > Czemu tak jedziesz po tej konfederacji, przecież faszyzm (a nawet nazizm
    > czy nazbol) to silne odłamy nacjonalizmu, a nacjonalizm to MW i ONR, z
    > którymi sympatyzuje tzw. prawica (w tym bosaczek się wychował i który by
    > chętnie ludzi z LGBT, i innych kolorowych, wpędził do obozów
    > koncetracyjnych i puścił pod prysznic).

    Umiałbyś w ogóle zdefiniować faszyzm?
    Masz jednak straszny bajzel we łbie.

  • 460. Data: 2021-05-04 12:55:33
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 30.04.2021 o 18:53, Ghost pisze:
    > Ja myślę, ze faszysta quent to (z)robi, wszystkim znającym się na
    > spiskach wiadomo, ze spiskowcy kryją się pod latarnia, krzycząca łapaj
    > złodzieja.

    Zamiast myśleć sprawdź co to jest faszyzm.
    Zapewniam, że czeka Cię dysonans poznawczy.