  • 621. Data: 2021-05-12 20:37:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 12.05.2021 o 18:10, Uzytkownik pisze:

    > Niestety, sąsiad zmarł.

    W jakim wieku był?

    --
    Ewa

  • 622. Data: 2021-05-12 20:41:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 12.05.2021 o 08:13, Pete pisze:

    > No ale w 2020 to raczej było niemożliwe.

    Jeśli chodzi Ci tylko o 2020 rok, to patrz punkt pierwszy - lepsza
    służba zdrowia, mniej ludzi itd.

    A przecież obostrzenia także mieli. Obecnie na straty spowodowane
    pandemicznymi ograniczeniami poświęcają część zysków z kompanii naftowych.

    --
    Ewa

  • 623. Data: 2021-05-12 20:46:03
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 11.05.2021 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > A ja od miesiaca probuje przesunac termin szczepienia druga dawka AZ i
    > nie moge sie doprosić.

    Znaczy chcesz przyspieszyć? Może nie ma co się tak spieszyć. Lekarze
    (chyba za producentem) twierdzą, że najefektywniejszą odporność po AZ
    zyskuje się, jeśli drugą dawkę przyjmie się po 3 miesiącach. Wtedy jest
    ponad 80%. Dla porównania - po miesiącu 60%.

    > Co ciekawe - poinformowano mnie ze druga dawke musze przyjac tam gdzie
    > pierwsza. A ze w terminie drugiej dawki bede 400km dalej - nikogo nie
    > interesuje.
    > Zadziwiajacy jest ten system.

    A to prawda. Ja też chciałam na drugą dawkę pójść gdzie indziej i nie
    udało się. Ale nic to, obecnie jestem już po drugiej dawce Pfizera.
    Jeden dzień trochę gorszego samopoczucia, po pierwszej tylko lekki ból ręki.

    --
    Ewa

  • 624. Data: 2021-05-12 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Czyli da się bez szczepień przeżyć bez strat w ludziach?
    > No i bez jakichś strasznych obostrzeń.

    A kto powiedział ze oni nie szczepia?
    A kto powiedział ze nie mieli obostrzen?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 625. Data: 2021-05-12 21:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> [...]
    > odporność po AZ zyskuje się, jeśli drugą dawkę przyjmie się po 3
    > miesiącach. Wtedy jest ponad 80%. Dla porównania - po miesiącu

    Mineły juz 2 miesiace od pierwszej dawki.
    W terminie drugiej dawki mnie nie bedzie.
    Pal licho, moge opoznic, ale chciałbym w ogole moc coś ustalic.

> [...]
    > nie udało się. Ale nic to, obecnie jestem już po drugiej dawce
    > Pfizera. Jeden dzień trochę gorszego samopoczucia, po pierwszej

    I co ja mam zrobić jak w pukncie gdzie sie szczepiłem z baba nie mozna
    sie dogadac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 626. Data: 2021-05-12 22:05:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-12 o 20:37, FEniks pisze:

    > W jakim wieku był?

    67

  • 627. Data: 2021-05-12 22:23:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 12.05.2021 o 21:59, Budzik pisze:
    > I co ja mam zrobić jak w pukncie gdzie sie szczepiłem z baba nie mozna
    > sie dogadac?

    A na infolinii nic nie mogą na to zaradzić?

    --
    Ewa

  • 628. Data: 2021-05-13 00:58:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 12.05.2021 21:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > A kto powiedział ze oni nie szczepia?

    W 2020 to chyba szczepionką na grypę albo koklusz.

    > A kto powiedział ze nie mieli obostrzen?

    Czytaj uważniej. "strasznych".
    Czyli nie zamknęli każdego obywatela w izolatce na pół roku.
    No może poza zakazem sprzedaży alkoholu ;)

  • 629. Data: 2021-05-13 01:02:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Uzytkownik.
    On 12.05.2021 18:27 you wrote:

    > No to niech wchodzą i sprawdzają. To państwo jest popierdolone. Każą
    > pod groźbą wysokiej kary instalować jakieś programy szpiegujące,
    > nawet osobom, które nie potrafią sobie ściągnąć aplikacji z
    > internetu ani jej zainstalować.

    Eee tam. Teściowa nie ma smarkfona i spuściła ich na drzewo.

    > Pokazywanie się w oknie i tym podobne, jak ludzie potrafią leżeć jak
    > kłody i nie mają sił, aby się podnieść przez szereg dni. Były nawet
    > przypadki, że ktoś się nie zerwał z wyrka na równe nogi jak policja
    > przyjechała na kontrolę i na tej podstawie przyjebali karę.

    Ale zdaje się sadzy raczej zgodnie uwalają takie zapędy.

    > Nie mówiąc już o testach na covid. Trzeba jechać samochodem w stanie
    > bardziej zagrażającym życiu i zdrowiu innych uczestników ruchu niż
    > tych co jadą pod wpływem 2,5 promila. Albo jechać komunikacją
    > miejską, zakażając wiele innych osób..Cały ten system związany z
    > covidem jest nastawiony na jak największą ilość zgonów i na jak
    > największy zysk.

    Można zamówić test w miejscu zamieszkania. Trwa to kilka dni ale da się.

    --
    Pete

  • 630. Data: 2021-05-13 06:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > A na infolinii nic nie mogą na to zaradzić?

    Na 989?
    Według informacji tam uzyskanej nie zajmuja sie drugimi dawkami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"