  • 701. Data: 2021-06-19 21:29:40
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Jun 2021 07:16:35 +0100, ddddddddddddd

    > o Polsce nie będę się wypowiadał, bo mieszkam w UK, a tu było wręcz
    > przeciwnie.

    I wiesz to ze swoich doświadczeń oczywiście, hehe. No a że UK jako pierwszy
    kraj zaczął masowo szczepić i ma obecnie najwyższą wyszczepialność na
    poziomie blisko 50% to już pomijasz, bo swoje oczywiście wiesz.

    > Oczywiście i nie ma badań na jej skuteczność, bo nie leży to w niczyim
    > interesie (oprócz pacjentów, ale to żaden interes)

    Jak nie interes -- a co niby te "suplementy" darmo rozdają? Zaręczam ci, że
    zdecydowanie większą kasę robi się na leczeniu chorób niż ich zapobieganiu.
    Dlatego chyba jeszcze żaden kraj nie wprowadził przymusowych szczepień na
    grypę.

> [...]
    > medycznej, zabijając znacznie więcej, niż mimo największych starań
    > rządów umarło na covid**
    >
    > **-w zasadzie już WHO oficjalnie twierdzi, że PCR nie powinno być
    > stosowane bez połączenia z objawami, tak że zaczekajmy aż przestaniemy
    > losować tymi testami "chorych" i okaże się oficjalnie, że nie wiemy ile
    > osób zmarło na covid. A może nie przestaniemy losować, bo coś czuję że
    > będą takie bańki informacyjne - będą kraje żyjące normalnie i inne - np.
    > europa- żyjąca w swojej bańce, bez informacji, że kolejne kraje
    > zabroniły paszportów segregacji medycznej itp.

    Weź ty siebie poczytaj...

    > jasne, mam nadzieję że się toczą, mimo, że wszystko co nie jest
    > wspaniałą szczepionką jest uciszane. Logicznym jest, że społeczeństwo
    > będzie zdrowsze, jak będzie straszone pandemią, której nawet by nie
    > zauważyło nie mając telewizora*
    >
    > *-będę tak uważał, dopóki nie będzie debaty publicznej na ten temat, a
    > jedynie propaganda jednej strony i usuwanie głosów drugiej, jak do tej
    > pory. Sorry, taka manipulacja do mnie nie trafia i od razu zapala mi się
    > czerwona lampka.

    Najpierw niech będą jakieś podwaliny do tej debaty, póki są tacy jak ty,
    może z jakimś papierem co myślą że on temat załatwia. W praktyce jest jak z
    płaskoziemcami, siadasz z takim do dyskusji i dostajesz kompletne bzdury z
    którymi nie ma nawet jak dyskutować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 702. Data: 2021-06-20 12:30:15
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 20:29, Myjk pisze:
> [...]
    > kraj zaczął masowo szczepić i ma obecnie najwyższą wyszczepialność na
    > poziomie blisko 50% to już pomijasz, bo swoje oczywiście wiesz.

    oczywiście, wiem swoje. Wiem, że do zmarłych na covid zaliczani są
    wszyscy, którzy zmarli 28/56 dni od pozytywnego testu i chyba teraz
    dopiero planują to zmienić. Gdzieś w usa nagle liczba zgonów covid
    spadła o 25%, bo odrzucili tych co zginęli w wypadkach samochodowych

> [...]
    > Dlatego chyba jeszcze żaden kraj nie wprowadził przymusowych szczepień na

    zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym

    > Weź ty siebie poczytaj...

    wiem, powinienem ślepo zaufać partii która w tv ma dla mnie gotowe
    rozwiązanie i już po 15 dawce zakończy dwutygodniowy lockdown ;)

> [...]
    > płaskoziemcami, siadasz z takim do dyskusji i dostajesz kompletne bzdury z

    Nikt nie siada do dyskusji. Argument o płaskoziemcach ci znika, bo to
    lekarze i osoby z tytułami naukowymi są usuwani z dyskusji, nie tylko
    moje czy innych "płaskoziemców" udostępnienia. Jak narazie to ty jesteś
    płaskoekranowcem ślepo wierzącym w to, co pan telewizor z wykupioną
    rzeszą specjalistów powie. Ja tej papce nie wierzę, za gruba cenzura
    panuje. Mnie fb zablokował na 24h za udostępnienie zdjęcia z wejścia do
    sklepu gdzieś w USA, gdzie było napisane "jak chcesz zakładać maskę, to
    załóż, jak nie to nie. To jest Ameryka, kraj wolnych ludzi". FB
    stwierdził, że mój post nie spełnia "community standards". Myślę, że
    chodziło im o nie spełnianie "communism standards".

    Lukasz

  • 703. Data: 2021-06-20 12:45:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 20:10, Myjk pisze:
    > Sat, 19 Jun 2021 10:58:14 +0100, ddddddddddddd

    > Nikt nic nie kasuje.

    tak, kasują. Znika to z YT, FB, Twittera, w tv w ogóle się nie pojawia

    Po prostu niech ci "oświeceni" przeprowadzą RZETELNE
    > badania i podają RZETELNE wyniki dając podparcie dla swoich tez, a potem
    > idą do dyskusji. Póki co wszystkie takie dyskusje kończyły się pogrążeniem
    > takich "oświeconych" (antyszczepionkowców), co nie przeszkodziło im
    > oczywiście jątrzyć dalej, a nawet mogli wtedy uderzyć w retorykę że mają
    > rację a partia (która?) ich próbuje uciszyć.

    daj linka do tych dyskusji lekarzy czy innych autorytetów

    > Oczywiście że pokazują. Ten nurt jest, owszem, jeden, ale podparty
    > badaniami takimi jak one mają być a nie polegające na wyszczekiwaniu tez
    > bez elementarnego podparcia.

    jasne, jedynymi słusznymi badaniami jakie można publikować

    te pojedyncze badania przeciwko można łatwo obalić (np.
    https://journals.lww.com/americantherapeutics/Abstra
    ct/9000/Ivermectin_for_Prevention_and_Treatment_of.9
    8040.aspx
    ), a przecież w niczyim interesie nie jest testować leku, który kosztuje
    grosze...

    > Jaką znowu partę? Reptilianie mają już swoją światową partię?

    Nie wiem kto to Reptilan.Komunistyczną partię. Kto to konkretnie? Sam
    się zastanów kogo słuchasz.

    Lukasz

  • 704. Data: 2021-06-20 14:18:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.06.2021 o 20:20, Myjk pisze:
    > Sat, 19 Jun 2021 11:11:57 +0100, ddddddddddddd

    > Jasne, widać tę "minioną" teorię w postaci odporności zbiorowej na
    > przykładzie grypy, która od lat toczy choroby w cywilizowanych krajach
    > napędzając wielomiliardowy rynek leków. E... idź, idź.

    to straszne umierać dwa dni z powodu przeziębienia

    > Jak każdego innego leku, ale oczywiście sraczką jest tylko teraz, bo się
    > niektórym dzbanom od teorii spiskowych dostało wody na młyn. Po raz kolejny
    > zatem, szczepionki wektorowe są stosowane od wielu lat, zmieniają się tylko
    > szczegóły, mRNA była opracowywana od 2003 roku i to nie jest żadna
    > specjalna nowość.

    leki sprzed kilkunastu lat też są nadal w fazie testowej, że trzeba je
    wykluczyć i stosować tylko nowe super produkty, o których wiemy, że nie
    chronią nas, nie chronią innych i mamy nadzieję, że lżej przejdziemy to
    co większość i tak przechodzi lekko

    > Co ty znowu z tą polską, przecież, powtarzam ponownie, to jest problem
    > światowy.

    to porównamy idiotyzmy w jednych krajach vs normalne życie w innych

    Lukasz

  • 705. Data: 2021-06-20 15:02:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-06-15 o 08:38, quent pisze:

    > No ale problem leży w preparacie, który podawany jest ludziom.
    >
    > Co i rusz pojawiają się niepokojące informacje, choćby taka:
    > https://forumdlazycia.wordpress.com/2021/06/03/szcze
    pionki-to-wielki-blad-bialko-kolczaste-jest-niebezpi
    eczna-toksyna/?fbclid=IwAR3X-cUe406DFm-wFNiJUgAvtVGB
    BONpUVBIbPIwirNPFfDlah7AH1GOjIs

    > Dlatego mówienie o szczepieniu w kontekście przymusu jest absurdem na
    > tym etapie.

    To jak się zakazisz wirusem to on nie wyprodukuje tego białka?

    Osoby, które się nie zaszczepią, wcześniej czy później i tak się
    spotkają z koronawirusem, który pozostanie w społeczeństwie na długo,
    jak nie na zawsze.

    Z koronawirusem jest jak z powodzią, która nadchodzi. Wiedząc, że
    przyjdzie ta powódź, możesz czekać i liczyć na cud, a powódź jak
    przyjdzie to i tak zabierze wielu członków rodziny oraz Twój dobytek.
    Albo możesz się przygotować i zabezpieczyć, aby zminimalizować straty
    materialne oraz zgony prawie do zera.

    Czy ciemnogród nie potrafi zrozumieć, że sama szczepionka daje
    niewielkie powikłania i znikome prawdopodobieństwo śmierci w zamian
    dając dużą odporność na powikłania pokowidowe i znikome
    prawdopodobieństwo na przebieg zakażenia kowidowego, kończącego się
    śmiercią?

    Restrykcje, które są, są spowodowane dużą ilością zakażeń i związanych z
    nimi powikłań oraz zejść śmiertelnych. Jak tylko zakażalność spadnie do
    poziomu takiego, że covid będzie można uznać za chorobę taką jak każda
    inna np. grypa czy katar to restrykcje zostaną zniesione i paszporty
    covidowe nie będą nikomu potrzebne.

    Ale póki co mamy stan pandemii i są restrykcje, a paszporty covidowe
    mają tylko pozwolić na przemieszczanie się pomiędzy państwami osób,
    które posiadają już odporność i niosą bardzo małe prawdopodobieństwo
    zakażania innych osób. Są to osoby, które przeszły covid lub zostały
    zaszczepione.

    Chcesz to się nie szczep i nie pisz głupot, że ktoś kogoś do czegoś
    zmusza, bo póki co nie ma przymusu szczepienia się. Ale miej na uwadze,
    że covid to nie jest grypa czy katar, które po tygodniu czy dwóch
    przechodzą i tylko w wyjątkowych przypadkach pozostają po nich jakieś
    komplikacje.

    Covid natomiast zabiera zdrowie i życie zbyt często i co ciekawsze nie
    ma reguły, że zdrowych ludzi oszczędza.

  • 706. Data: 2021-06-20 19:05:33
    Od: budynPL <b...@g...com>

    niedziela, 20 czerwca 2021 o 15:02:03 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    pionki-to-wielki-blad-bialko-kolczaste-jest-niebezpi
    eczna-toksyna/?fbclid=IwAR3X-cUe406DFm-wFNiJUgAvtVGB
    BONpUVBIbPIwirNPFfDlah7AH1GOjIs

    https://fakenews.pl/zdrowie/kanadyjski-immunolog-pos
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

    b.

  • 707. Data: 2021-06-20 21:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Gdzieś w usa nagle liczba zgonów covid
    > spadła o 25%, bo odrzucili tych co zginęli w wypadkach samochodowych

    Podasz linka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 708. Data: 2021-06-21 08:02:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.06.2021 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Podasz linka?

    na szybko znalezione w google

    https://tiny.pl/9hwv5

    Tymczasem UK zastanawia się, czy od teraz nie zmienić sposobu liczenia i
    przestać liczyć do zgonów covid tych, którzy zmarli z innych przyczyn
    (do tej pory liczyli wszystkich z pozytywnym testem, zmieniana była
    tylko liczba dni po teście - z 28dni do 56 dni, jak mało zgonów było).
    Myślę, że można całkowicie przestać liczyć tych co umierają, ludzie i
    tak brandzlują się wyższymi cyferkami, więc strach można nadal regulować
    tworząc "chorych"- zwiększając ilość testów lub ich próbkowanie.
    Strach pomyśleć z jakiego powodu w przyszłym roku szkolnym nie będzie
    się puszczać dzieci do szkoły. W tym roku według NHS 3 ataki kaszlu w
    24h to kaszel kowidowy, w przyszłym pewnie 3 smarknięcia - bo coś
    słychać, że jednym z głównych objawów strasznej pandemii jest katar ;))
    Na szczęście jeszcze ból brzucha nie jest objawem covida, bo nie wiem
    jaki jeszcze powód siedzenia w domu można wymyśleć, żeby nie uwięzić
    wszystkich na bezobjawowej kwarantannie.

    Lukasz

  • 709. Data: 2021-06-21 08:10:17
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.06.2021 o 14:02, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > przyjdzie to i tak zabierze wielu członków rodziny oraz Twój dobytek.
    > Albo możesz się przygotować i zabezpieczyć, aby zminimalizować straty

    możesz też marnować 8h dziennie na umacnianie wałów powodziowych, bo
    zapowiadają że spadnie mżawka

> [...]
    > dając dużą odporność na powikłania pokowidowe i znikome
    > prawdopodobieństwo na przebieg zakażenia kowidowego, kończącego się

    to po co segregacja sanitarna, przecież jesteście bezpieczni?

> [...]
    > poziomu takiego, że covid będzie można uznać za chorobę taką jak każda
    > inna np. grypa czy katar to restrykcje zostaną zniesione i paszporty

    buahahahah ;-)))
    a kontrole na lotniskach zniknęły, bo od roku nie ma terrorystów tylko
    covid ;DDDDD

> [...]
    > które posiadają już odporność i niosą bardzo małe prawdopodobieństwo
    > zakażania innych osób. Są to osoby, które przeszły covid lub zostały

    chyba tylko te, które mają papier z przejścia, bo jak przechorowałeś bez
    papierka, to tak jak byś nie przechorował ;)
    No i skąd wniosek, że ci co dali w żyłę nie zakażają? u nas mówi się że
    nadal zakażają, tylko ponoć łagodniej przechodzą.

    > Chcesz to się nie szczep i nie pisz głupot, że ktoś kogoś do czegoś
    > zmusza, bo póki co nie ma przymusu szczepienia się.

    zakazy wstępu to nie przymus? to niewolników też do niczego nie przymuszali

    Lukasz

  • 710. Data: 2021-06-21 09:10:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Jun 2021 11:30:15 +0100, ddddddddddddd

    > oczywiście, wiem swoje. Wiem, że do zmarłych na covid zaliczani są
    > wszyscy, którzy zmarli 28/56 dni od pozytywnego testu i chyba teraz
    > dopiero planują to zmienić.

    W drugą stronę też to działa, czyli do zmarłych na covid nie jest wielu
    zaliczanych. Generalnie można przyjąć że +/- się zgadza.

    > Gdzieś w usa nagle liczba zgonów covid
    > spadła o 25%, bo odrzucili tych co zginęli w wypadkach samochodowych

    Ale to jeden stan gdzie jakiś ignorant panował na statystykami...

    > zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    > kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym

    Nie wiem jak mi to zaręczysz. Mnie co rok dwukrotnie w sezonie toczy grypa
    i wydaję na nią średnio 300-500 zł (sic!) rocznie (samych tylko lekarstw,
    nie wliczając w to latania po lekarzach, strat z tyt. nie wykonania
    obowiązków służbowych, co przy posiadaniu DG jest szczególnie bolesne).
    Szczepionka która spowodowała że nie chorowałem kosztowała mnie w porywach
    80 zł. Jeśli wg ciebie 300-500<80 to ja się wcale nie dziwię że masz
    odwrócony światopogląd.

    > wiem, powinienem ślepo zaufać partii która w tv ma dla mnie gotowe
    > rozwiązanie i już po 15 dawce zakończy dwutygodniowy lockdown ;)

    Co ty znowu z tą partią, jprdle. Ty po prostu bełkoczesz jak opętany. Także
    odnośnie tej partii (reptilian).

    > Nikt nie siada do dyskusji. Argument o płaskoziemcach ci znika, bo to
    > lekarze i osoby z tytułami naukowymi są usuwani z dyskusji, nie tylko
    > moje czy innych "płaskoziemców" udostępnienia.

    Oczywiście, bo wśród płaskoziemców są same głąby nawet bez podstawówki, tak
    samo jak wśród antyszczepionkowców.

    > Jak narazie to ty jesteś płaskoekranowcem ślepo wierzącym w to, co pan
    > telewizor z wykupioną rzeszą specjalistów powie.

    Typowy argument antyszczepionkowca płaskoziemcy. Jak mu realia nie pasują,
    to wszyscy są przekupieni, i np. lot na księżyc sfingowany przez NASA by
    ukryć że ziemia jest płaska.

    > Ja tej papce nie wierzę, za gruba cenzura panuje.

    No tak, bo masz swoją papkę -- jak płaskoziemcy. Oni dokładnie tak samo
    twierdzą jak ty. Serio nie widzisz analogii? Może jednak musisz się do
    specjalisty z tym zwrócić.

> [...]
    > stwierdził, że mój post nie spełnia "community standards". Myślę, że
    > chodziło im o nie spełnianie "communism standards".

    Uhm, a udostępniałeś to po co jako Polak mieszkający w UK? Czego nie
    rozumiesz w zasadach obowiązujących społeczeństwo w kórym odpowiedzialność
    spoczywa na wszystkich i jednostka nie może stanowić o innych na podstawie
    swojego widzimisię, nawet w takich "wolnych stanach", które to "wolne
    stany" niejednokrotnie są zdecydowanie bardziej zaborcze i ograniczające
    wolność niż inne zakątki, często nawet te "komunistyczne"?

    --
    Pozdor
    Myjk