  • 901. Data: 2021-08-19 22:18:02
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 13 sierpnia 2021 o 16:00:02 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > >
    > To nie było pytanie do ciebie, głupku... ;-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    > to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    > written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.
    Głupkiem jesteś ty bo to nie była odpowiedź na jakieś pytanie a stwierdzenie stanu
    faktycznego opowieści której wiarygodność wynosi zero.

  • 902. Data: 2021-08-20 13:02:22
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-19 o 22:18, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

    > Głupkiem jesteś ty bo to nie była odpowiedź na jakieś pytanie a stwierdzenie stanu
    faktycznego opowieści której wiarygodność wynosi zero.

    osrany koguciku!
    nie wpier....j się w cudze wątki! won do budy sukinsynu!
    i wynocha z pl.soc.polityka!

    --
    Runt

  • 903. Data: 2021-09-02 11:28:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    Ostatnia prosta - Kampania nakłaniająca do eksperymentu medycznego.

    https://youtu.be/32cwJvqtLVo

  • 904. Data: 2021-09-02 11:28:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

  • 905. Data: 2021-09-09 09:50:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Sep 2021 11:28:33 +0200, w <sgq5fp$1jg1$1@gioia.aioe.org>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Ostatnia prosta - Kampania nakłaniająca do eksperymentu medycznego.
    >
    > https://youtu.be/32cwJvqtLVo

    Proponuję się dokształcić co to jest eksperyment medyczny.
    Jest na wikipedii i w podręczniku do biologi klasa 6 bodajże.

    Tak tylko informuję na jakim poziomie obecnie jesteś...

  • 906. Data: 2021-09-09 11:48:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-09-09 o 09:50, r...@k...pl pisze:

    > Proponuję się dokształcić co to jest eksperyment medyczny.
    > Jest na wikipedii i w podręczniku do biologi klasa 6 bodajże.
    >
    > Tak tylko informuję na jakim poziomie obecnie jesteś...

    Jak całą swoją wiedzę czerpiesz z Wikipedii i z poziomu 6 klasy, to
    można ci tylko współczuć.
    Chyba, że masz z tego zyski jako troll, to przepraszam.

    W myśl Ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U. z 2008 r. Nr
    136, poz. 857) badanie kliniczne zalicza się do eksperymentów
    medycznych. Ustawa wyróżnia dwa rodzaje eksperymentów medycznych -
    eksperyment leczniczy i eksperyment badawczy.

    https://www.badaniaklinicznewpolsce.pl/o-badaniach-k
    linicznych/podstawowe-informacje/badanie-kliniczne-a
    -eksperyment-medyczny/

  • 907. Data: 2021-09-09 19:12:21
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 24 April 2021 at 12:13:33 UTC+2, WS wrote:
    > sobota, 24 kwietnia 2021 o 11:44:04 UTC+2 Pete napisał(a):
    > i na nasze żądanie wpisania NOP
    > podobno (tzn. gdzies czytałem), że ok kilku lat samemu można zgłaszać problemy,
    choćby tu:
    > https://www.gov.pl/web/gis/zglaszanie-niepozadanych-
    odczynow-poszczepiennych-nop
    > oraz ogólnie leków:
    > http://www.urpl.gov.pl/pl/produkty-lecznicze/monitor
    owanie-bezpiecze%C5%84stwa-lek%C3%B3w/zg%C5%82o%C5%9
    B-dzia%C5%82anie-niepo%C5%BC%C4%85dane-0
    zgłaszac można wszystko, ale rejestr przyjmuje jedynie urzędowo potwierdzone NOP, aby
    się nie okazało że wszystkich razem wziętych będzie 10 razy więcej.

    A tego oczekuja producenci szczepionek
    Pacjent ma być ciemny i dać się zaszczepić zakrzepicą zwaną AstraZeneca

  • 908. Data: 2021-09-09 19:21:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 10:12:21 -0700 (PDT), w
    <4ee8ada7-2c93-4349-9303-20f57ab1d385n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > A tego oczekuja producenci szczepionek
    > Pacjent ma być ciemny i dać się zaszczepić zakrzepicą zwaną AstraZeneca

    Ile tej zakrzepicy było? :D

    A że AstroZenecą lepiej nie, to wiadomo.

  • 909. Data: 2021-09-09 19:28:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 9 Sep 2021 11:48:30 +0200, w <shcl8n$bt9$1@gioia.aioe.org>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Jak całą swoją wiedzę czerpiesz z Wikipedii i z poziomu 6 klasy, to
    > można ci tylko współczuć.
    > Chyba, że masz z tego zyski jako troll, to przepraszam.

    Nie mam żadnych zysków za odpowiadanie trollom.

> [...]
    >
    > https://www.badaniaklinicznewpolsce.pl/o-badaniach-k
    linicznych/podstawowe-informacje/badanie-kliniczne-a

    O, troll choć trochę przygotowany -- doceniam, to naprawdę rzadkość wśród
    szurów :D

    Tzw. badanie (czy wg tego "eksperyment badawczy") nie ma nic wspólnego z
    eksperymentowaniem.

    Wg tego to witamina C nadal jest w fazie eksperymentu medycznego, bo nadal
    przeprowadza się badania. Mam nadzieję, że jej nigdy nie brałeś (ani tym
    bardziej paracetamolu, o ibuprofenie nie mówiąc).

  • 910. Data: 2021-09-09 20:31:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 9 September 2021 at 19:25:23 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > Ile tej zakrzepicy było? :D
    >
    > A że AstroZenecą lepiej nie, to wiadomo.
    zakrzepic AstraZeneca było tyle, że ministrowie zdrowia Niemiec, Danii, Norwegii od
    razu zakazali jej stosowania, po pierwszych paraliżach i zakrzepicach.

    Dane europejskie nie są wiarygodne, bo cała procedura jest po to miękka aby za dużo
    NOP-ów nie dało się dopisać.

    Za to w Stanach dane są urzedowe i żadne tam, NOP-y, ale zgony po szczepieniu

    I sa zgony w ciągu godziny po zaszczepieniu,
    zgony w tym samym dniu, pojutrze, w ciągu tygodnia
    i każdy może sam sprawdzić i zapoznać sie z kartotekami medycznymi zmarłych
    pacjentów, od jakiej szczepionki zmarli.

    VAERS
    Found 4,909 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 2 days and Vaccine is
    COVID19 and Patient Died

    Prawie 5000 zmarło w ciągu 2 dni od zaszczepienia

    Takie dane w Europie zostały utajnione dla publiki.

    Found 11,665 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 200 days and Vaccine is
    COVID19 and Patient Died

    Czyli do końca roku liczba 20.000 zgonów po szczepieniu zostanie przekroczona.