  • 31. Data: 2011-12-12 20:35:59
    Temat: Re: TV satelitarna
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *JeSt* napisał(-a):

    > TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
    > ... a jednak nadaje
    > www.tvp.pl/hd

    Dobrze przy tym byłoby odróżniać TVP1 HD (którego nie ma) od TVP HD

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 32. Data: 2011-12-12 20:41:06
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Dobrze przy tym byłoby odróżniać TVP1 HD (którego nie ma) od TVP HD

    Ludzie często myślą że TVP HD to jest to samo co TVP1 tyle że w HD a
    prawda jest taka że ramówka zupełnie inna.

  • 33. Data: 2011-12-12 21:04:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    77123.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdf9
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    [...]

    Sprawdź i ustaw sobie zegar komputera

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2011-12-13 07:32:42
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 21:35:59 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Dobrze przy tym byłoby odróżniać TVP1 HD (którego nie ma) od TVP HD

    Jak nie ma jak jest?
    Telewizja Polska S.A. poinformowała, że 1 czerwca 2012 r. zostanie uruchomiona emisja
    programów TVP1 i TVP2 w wysokiej rozdzielczości (HD). Program TVP1 HD będzie nadawany
    w multipleksie 1 (MUX-1) natomiast TVP2 HD dostępny będzie w multipleksie 3 (MUX-3)

    U mnie działa.

    --
    ZZ@private

  • 35. Data: 2011-12-13 08:16:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    562922.JavaMail.geo-discussion-forums@yqcv9
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

> [...]
    > (HD). Program TVP1 HD będzie nadawany w multipleksie 1 (MUX-1)
    > natomiast TVP2 HD dostępny będzie w multipleksie 3 (MUX-3)

    Też nie odróżniasz "jest" od "ma być"

    > U mnie działa.

    Jak widać dajesz się skutecznie ogłupiać. A skoro dobrze Ci z tym, to
    niech tak zostanie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 36. Data: 2011-12-13 08:22:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    eo-discussion-forums@yqcv9...

> [...]
    >Program TVP1 HD będzie nadawany w >multipleksie 1 (MUX-1) natomiast TVP2 HD
    >dostępny będzie w multipleksie 3 (MUX-3)

    To u ciebie jest juz czerwiec 2012?

  • 37. Data: 2011-12-13 08:29:50
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    W dniu 09.12.2011 20:41, Nixe pisze:
    > Cyfrowy Polsat
    > Telewizja N

    Pozwole sobie porownac te dwie z wlasnego doswiadczenia.

    N posiada najnowszą technologię, lepszą jakość obrazu (lepsze algorytmy
    kompresji obrazu).

    Polsat działa w oparciu o jakieś stare g* (za przeproszeniem).

    Przykładowo taki bajer jak 'wypożyczalnia'. W telewizji N wygląda to jak
    powinno - w osobnym menu przegladasz filmy w wypożyczalni, wybierasz
    tytuł, oglądasz trailer, podoba się - kupujesz, za pare minut możesz
    oglądac, przewijać, zatrzymywać. Możesz obejrzeć raz, za pare godzin
    może obejrzeć żona (jak będzie miała czas).

    W Polsacie też to próbowali zrobić, na tyle na ile pozwoliła im ich
    technologia. Masz jeden kanał na którym na okrągło lecą trailery
    wszystkich filmów. Żeby poznać zawartość biblioteki musisz oglądać ten
    kanał przez godzine lub dwie (nie można przewijać, przeglądać po
    tytułach - oglądasz ten trailer który właśnie leci). Po każdym trailerze
    masz informacje jak kupić. Po zakupie odblokowowywany jest inny kanał na
    którym ten film leci. Po przełączeniu na ten kanał, oglądasz od momentu
    w którym aktualnie leci - np. od środka, albo 5 minut od końca. Musisz
    sobie zaplanować kiedy zacznie się emisja od początku i wtedy usiąść
    przy telewizorze. Zapomnij o przewijaniu, zatrzymywaniu (no chyba że
    masz jakiś wypasiony dekoder, standardowe tego nie oferowały jak
    korzystałem z ich oferty).

    Powyższe porównanie odnosi się do wypożyczalni, ale różnica
    technologiczna jest widoczna w każdej innej kwestii. Osobiście uważam,
    że nie warto się pchać w tak archaiczny system, jakim operuje Cyfrowy
    Polsat.

  • 38. Data: 2011-12-13 08:57:24
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2011, 09:16:18 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
> [...]
    >
    > Też nie odróżniasz "jest" od "ma być"

    > Jak widać dajesz się skutecznie ogłupiać. A skoro dobrze Ci z tym, to

    Toż napisałem HD to to nie jest, ale jest dokładnie to samo co nadaje "n".
    Włącz TV i sam zobacz.

    --
    ZZ@private

  • 39. Data: 2011-12-13 08:58:02
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 grudnia 2011, 09:22:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    eo-discussion-forums@yqcv9...

    > To u ciebie jest juz czerwiec 2012?

    Widocznie tak, a może to tylko trwa nadawanie testowe.

    --
    ZZ@private

  • 40. Data: 2011-12-13 09:22:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4532.JavaMail.geo-discussion-forums@yqfd21
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Toż napisałem HD to to nie jest, ale jest dokładnie to samo co nadaje
    > "n".
    > Włącz TV i sam zobacz.

    Nieważne kto, ważne co. A operatorzy mogą sobie dokładać literki HD do
    reemitowanych przez siebie programów, ale rozdzielczości od tego nie
    przybędzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675