  • 131. Data: 2021-12-17 08:16:47
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2021 o 17:05, Uzytkownik pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    W kontekście produkcji w Chinach?
    Zasadnicze.

    > Uważasz, ze te ładowarki wbudowane w samochodzie działają na innej,
    > kosmicznej technologii niż te zewnętrzne?

    Nie.
    Ale nie są przypadkowe, pewnie są lepiej testowane i niekoniecznie są z
    Chin.

  • 132. Data: 2021-12-17 08:30:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.12.2021 22:17, WS wrote:
    > No właśnie problem w tym, że 99% ludzi nie ma o tym zielonego pojęcia i w
    normalnych warunkach spodziewa się, że dostanie "sensowną" ofertę. Przychodzi
    "fachura" i mówi "trzeba ochronnik" i co maja zrobić? Zgodzić się, bo on ma
    uprawnienia zawierające więcej literek niż LGBT+? ? Pytać na usenecie? Zwyzywać od
    złodziei, bo sąsiad takiego nie ma, a prąd w kontaktach jest? ?

    Dopiero co wczoraj słuchałem gościa który założył PV i musiał
    ponarzekać. M.in. powiedział że jak nie ma słońca to nie ma prądu, a
    myślał że będzie miał. Spytałem "Czy się zapytał wcześniej wykonawce o
    to?" Odpowiedział "Nie, ale ich je***** obowiązkiem jest mówić o takich
    rzeczach!".

    Prezentujesz w tym momencie ten sam poziom. Poziom "nie znam się i mnie
    to nie obchodzi, nie mam czasu się zagłębiać ale chce". Poziom jakiego
    oczekując wyborcy od aktualnego rządu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 133. Data: 2021-12-17 08:34:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.12.2021 17:42, LordBluzg(R) wrote:
    > a z Allegro mam w tej cenie, te same ale 3 sztuki ze smart. Hurtowni
    > niestety nie ma w tej dziedzinie.

    Pozostaje tylko jedno pytanie. Dlaczego nie założysz działalności i nie
    zaczniesz robić rozdzielni? Przecież właśnie odkryłeś sposób jak być
    tańszym pewnie od większości ofert na rynku. Jesteś tak przekonany o
    tym, że robienie tej samej roboty na gwarancji Ci nie grozi więc dlaczego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 134. Data: 2021-12-17 08:39:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 16.12.2021 18:09, Kris wrote:
    > Akcesoria meblowe i narzędzia to samo
    > W czwartek frez fi 40 potrzebowałem i kilka prowadnic 25cm do szuflad
    > Dzwonię do lokalnego sklepu pytam o frez: nie mają ale na piątek po południu
    będzie jak zamówią.
    > Cena 60zl
    > Klikam na allegro jest za 18zl. Dobrałem wierteł i bitów żeby 49zl przekroczyć i
    pod Smart się załapać i w piatek ok 12tej wyjmuje frez i reszte z paczkomatu.
    > O prowadnicach do szuflad 25cm to facet w lokalnym sklepie z akcesoriami meblowymi
    dowiedział się że istnieją ode mnie.
    > A pracuje on w branży już kilkanaście lat .
    > Ja te prowadnice w piątek z paczkomatu wywleklem

    Masz jakąś stronę lub katalog gdzie można by zobaczyć Twoją ofertę mebli?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 135. Data: 2021-12-17 09:06:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 08:30:30 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Prezentujesz w tym momencie ten sam poziom. Poziom "nie znam się i mnie
    > to nie obchodzi, nie mam czasu się zagłębiać ale chce". Poziom jakiego
    > oczekując wyborcy od aktualnego rządu.

    Fajnie na wszystkim się znać, ale nie jest to realne... W teorii obowiązuje
    wszystkich ustanowione prawo, ale stawiam, że nie ma ani jednej osoby w kraju, która
    by te wszystkie akty prawne przeczytała, nie mówiąc o ich znajomości i zrozumieniu.
    Każdy zna się na "swojej działce" + trochę ogólnie kojarzy, np. gdzie szukać w razie
    pilnej potrzeby...
    Taka elektryka - wymagań jest cała masa, niby obowiązek stosowania norm znieśli (?),
    ale co chwilę się na nie powołują, czyli niby są obowiązującym prawem, ale dostęp do
    nich płatny ;)
    I teraz czytaj "internetowy kurs uprawnień SEP" jeśli potrzebujesz ~5 gniazdek
    zamontować... Ja się spodziewam, że jeśli zlecam to specjaliście, to oferta będzie
    "sensowna", czyli zawierająca tylko wymagane prawem komponenty, jeśli jest
    przekonany, że koniecznie należy coś ponadto dołożyć (np. różnicówki 1F jak już
    bedzie 3F), to powinno to być wyraźnie zaznaczone, albo podane jako wariant lepszy od
    standardowego (wtedy można go dopytać, bo sam klient takich pytań nie wymyśli), no i
    raczej nie najdroższy możliwy osprzęt (albo jako kolejny wariant)
    Aa jeśli ktoś się zna, to akurat taką rozbudowę sam sobie może zrobić ;)

    Podobnie instalacje PV - ciekawe, czy informują klienta, że jak nie będzie prądu z
    sieci, to też nie będą mieli przy pełnym słońcu? ;)
    Wariant z falownikiem hybrydowym oczywiście raczej pominą, bo po co dyskutować,
    zniechęcać ludzi, jak kasę trzeba trzepać... oczywiście przykładowy tłumanista do
    którego przyjdą/zadzwonią z oferta powinien się doktoryzować z tej dziedziny? ;)
    Niestety takie prawo i sądy mamy,zwykłe oszustwa traktują jako "chłyt marketingowy"
    :( z czego coraz więcej "fachowców" korzysta

    Sam stawiałem chałupę ~20 lat temu i byli zwykli naciągacze i sensowni... np.
    instalacje woda, CWU, gaz kanaliza robił facet, który specjalnie tani nie był, ale
    wszystko działa do tej pory...
    Nie robił wyliczenia kilku wariantów, ale przy pierwszym spotkaniu po prostu
    zaproponował kilka rodzajów materiałow podając orientacyjne ceny, wady, zalety i jak
    się dogadaliśmy z czego to przygotował jeden kosztorys...

  • 136. Data: 2021-12-17 09:26:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 17 grudnia 2021 o 08:39:50 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Masz jakąś stronę lub katalog gdzie można by zobaczyć Twoją ofertę mebli?

    Dzięki temu coś się rozjaśni w temacie braku wiedzy sprzedawcy odnośnie dostępnych
    akcesoriów?
    Czy może dzięki temu wyjaśnisz dlaczego frez 40mm miałem szybciej i polowe taniej z
    Allegro niż gdybym w lokalnym sklepie kupił?
    Kilka tygodni temu panele podłogowe potrzebowałem.
    Żoną z Komfortu model wybrała
    Jedziemy do lokalnego sklepu Komfort(poniedziałek)- "nie ma problemu w czwartki mamy
    dostawy to będą"
    Zrezygnowałem z zamówienie, kliknąłem na allegro i we wtorek miałem.
    Sprzedawca: Komfort;)

  • 137. Data: 2021-12-17 09:56:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > tańszym pewnie od większości ofert na rynku. Jesteś tak przekonany o
    > tym, że robienie tej samej roboty na gwarancji Ci nie grozi więc dlaczego?

    Ale że czego nie rozumiesz? Że w Internecie TO samo co w sklepie Pana
    Józka jest tańsze? Żadna nowość. Może pan Józek kupuje w Internecie i
    sprzedaje lokalnie z marżą, jego sprawa. Jeśli mam możliwość kupić ten
    sam produkt taniej to to robię.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 138. Data: 2021-12-17 10:03:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.12.2021 o 09:56, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > Józka jest tańsze? Żadna nowość. Może pan Józek kupuje w Internecie i
    > sprzedaje lokalnie z marżą, jego sprawa. Jeśli mam możliwość kupić ten

    Jeszcze dodam, bo ważne. Z reguły wiem co chcę ale w przypadku zakupu w
    sklepie, często nie ma możliwości zwrotu towaru, bo np nie podoba mi się
    to albo inna fanaberia. Zakup z Internetu ma tą właściwość, że mogę
    zwrócić towar bez problemu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 139. Data: 2021-12-17 10:27:52
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 16.12.2021 o 18:09, Kris napisał:

    > Ja te prowadnice w piątek z paczkomatu wywleklem

    Wywlokłem, ...twoja mać, na polskiej grupie, suwerenie.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni!

  • 140. Data: 2021-12-17 14:06:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 08:08, Kris pisze:
    > A jak zechce elektryka ładować z gniazdka na podjeździe to też mu zalecisz aby tam
    zamontowal ograniczniki przepięć ktore" nie pozwalają polecieć tym przepięciom w
    świat."
    > To kolejny przykład Twoich szkodliwych porad.
    > Sugerujesz aby ludziska wywalali kasę na zbyteczne rzeczy.

    Ograniczniki przepięć to są zbyteczne rzeczy?

    Tak dla takich ignorantów jak ty to są zbyteczne rzeczy.

    > Nie tak dawno było podobnie przy wątku odnośnie zmiany kotła i banalnej czynności
    polegającej na zamianie nacynie przelewowego na przeponowe
    > Tam też sugerowałes gadżety za 500zl

    Raczej tam, gdzie nie potrafiłeś wyliczyć wielkości naczynia i błędnie
    twierdziłeś, że naczynie w ogóle nie jest potrzebne, bo wystarczy tylko
    to wbudowane w kotle. Które jak ci udowodniłem było za małe dla tamtej
    instalacji.

    Kolejny raz ignorancie piszesz nie na temat i się wymądrzasz, a nie masz
    kompletnie pojęcia ani o instalacjach CO, ani o elektryce.

    Idź zbijać młotkiem te swoje kwietniki, którymi handlujesz. Mam
    nadzieję, ze już przestałeś oszukiwać kupujących.

    To, że piszesz teraz pierdoły na grupie dyskusyjnej świadczy tylko o
    tym, że produkujesz straszne gówno, bo nikt tego nie chce kupować i po
    prostu nie masz zbytu.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com