  • 81. Data: 2016-01-30 14:29:15
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 13:56, Budyń wrote:
    [...]
    > znajdz inne przykłady na "almost normal in consistency" po 49latach
    > bycia trupem.
    A co wg owego lekarza znaczy(ło) "almost"? A tak swoją drogą to ciekawe
    w jakim stanie jest teraz to ciało. Bo Lenin to już ładnych "parę" lat
    temu podobno psuć się zaczął. :-D

    > Udowodnij ze wierze bo jestem z ciemnogrodu.
    Skoro wierzysz to jesteś. W każdym razie sądzę, że zamknąłbyś wszystkim
    jadaczki gdybyś zaprezentował jakiś cud. Np. spacer w lecie z lewego
    brzegu Wisły na prawy po powierzchni wody. Albo wskrzeszenie życia
    ofierze jakiegoś wypadku. :-D

  • 82. Data: 2016-01-30 15:10:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 14:29:18 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > Skoro wierzysz to jesteś.

    no i tak wygląda dowód przeprowadzony przez inteligentnego (głównie we własnym
    mniemaniu) leminga :-) Naukowe jak jasna cholera.

    >W każdym razie sądzę, że zamknąłbyś wszystkim
    > jadaczki gdybyś zaprezentował jakiś cud.

    nie ma takiej opcji, gdybym klasnął, jakies chrzescijanskie abrakadabra powiedzial i
    wyciągnąłz powietrza flaszkę i ci ją wreczył to bys powiedzał "zajebisty numer ziom"
    - ale czy sprawiłoby ze uwierzyłbys w Jezusa i chciał zmienic swoje zycie?
    Szczerze wątpie.

    Zwykle dla choc troche bardziej od ciebie otwartych ludzi dziala to inaczej, to taki
    rodzaj zakladu: Boże, ja ci zaufam a ty mi pokaż że mnie kochasz. Spróbuj kiedys,
    masz na to cale zycie. Ale nie wiecej.

    b.

  • 83. Data: 2016-01-30 16:31:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    nie ma - np. obrona konieczna jest dopuszczalna.

    > dokładnie tak mówie - a wlasciwie to mówi kk.
    > W historii religii oczywiscie postawy podobne twojej ("wiem lepiej") sie zdarzaly,
    wiec pod wplywem "wiemlepiej" od kk odłączyli sie luteranie, potem "wiemlepiej 2
    stopnia", kalwinisci, potem "wiemlepiej 3stopnia" tzw. bracia polscy czy amisze- ci
    rzeczywiscie głosili bezwzgledny zakaz zabijania.

    > Jesli uwazasz ze wiesz lepiej zapisz sie do amiszów :)

    raczej Ty. Bo takie jest oficjalne tłumaczenie przykazań klepnięte przez
    polski Kościół.

    Ale ty wiesz lepiej. jesteś zwolennikiem nadpapieża Terlikowskiego?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2016-01-30 16:35:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Nie, po polsku najwierniej jest "nie popełnisz morderstwa".

    znasz staroaramejski?
    szacun

  • 85. Data: 2016-01-30 16:43:52
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 15:10, Budyń wrote:
    [...]
> [...]
    > to bys powiedzał "zajebisty numer ziom" - ale czy sprawiłoby ze
    > uwierzyłbys w Jezusa i chciał zmienic swoje zycie? Szczerze wątpie.
    No gdybyś wyciągnął flaszkę "znikąd" to pewnie tak bym właśnie
    powiedział. Bo to przypadek trochę podobny do tej wątroby zachowanej w
    "prawie normalnym stanie". Ale przywrócenie życia osobie zmarłej to już
    nie byle jaki cud. W każdym razie masz pole do popisu. :-D

    > Zwykle dla choc troche bardziej od ciebie otwartych ludzi dziala to
    O tempora, o mores! "Tonący" katol otwartości się chwyta. :-D

    > inaczej, to taki rodzaj zakladu: Boże, ja ci zaufam a ty mi pokaż że
    > mnie kochasz. Spróbuj kiedys, masz na to cale zycie. Ale nie wiecej.
    Z sukcesami grywam sobie w pokera internetowego i powiem tylko tyle, że
    taki zakład jest dobry dla naiwnych. Dla jeszcze bardziej naiwnych niż
    ci obstawiający zakłady Lotto. :-D

  • 86. Data: 2016-01-30 18:12:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 16:43:55 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > powiedział. Bo to przypadek trochę podobny do tej wątroby zachowanej w
    > "prawie normalnym stanie". Ale przywrócenie życia osobie zmarłej to już
    > nie byle jaki cud. W każdym razie masz pole do popisu. :-D

    to sobie znajdz relacje bo i takie przypadki bywają - i tak nazwiesz to oszustwem.

    > O tempora, o mores! "Tonący" katol otwartości się chwyta. :-D

    Czemu tonący? Przeciez to ty wymiękles w stawikach gdy proponowałem dyskusje.
    A z filozoficznego punktu widzenia ateizm jest taką samo uprawniony do głoszenia jak
    wiara w boga, ani jedna teoria a ni druga nie jest w stanie udowodnić sewj
    prawdziwosci. Tylko ze obawiam sie ze o filozofii to raczej z tobą nie podyskutuję.

    b.

  • 87. Data: 2016-01-30 18:17:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 16:33:57 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > raczej Ty. Bo takie jest oficjalne tłumaczenie przykazań klepnięte przez
    > polski Kościół.

    owszem, tylko ze pomijasz ze kosciół klepnął równiez całą reszte pisma swietego. A z
    całosci wynika ze przykazanie nie zabijaj dotyczy tylko ludzi i tak głosi kosciół - w
    tym miejscu zapewne autorytet kosciola przestał byc istotny.

    b.

  • 88. Data: 2016-01-30 18:47:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 18:12, Budyń wrote:

    > to sobie znajdz relacje bo i takie przypadki bywają - i tak nazwiesz
    > to oszustwem.
    Rzuć jakimś linkiem, a szczerze obiecuję, że z ciekawością
    przeczytam/obejrzę. Nawet jeśli to będzie w TV Trwam. :-D Ale to ma być
    coś konkretnego a nie jakaś zachowana w dobrym stanie wątroba mumii czy
    płaczący obraz.

> [...]
    > uprawniony do głoszenia jak wiara w boga, ani jedna teoria a ni druga
    > nie jest w stanie udowodnić sewj prawdziwosci.
    Dla mnie wystarczającym dowodem jest to, że codzienne życie (praktyka)
    jakoś nie pasuje do teorii (wiary w boga/bogów). Żeby chociaż jakiś
    anioł mi się ukazał. Ale nic z tego, nawet po pijaku się nie ukazał. :-D

  • 89. Data: 2016-01-30 18:58:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 18:47:23 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Rzuć jakimś linkiem, a szczerze obiecuję, że z ciekawością
    > przeczytam/obejrzę

    całkiem bezcelowe :) W relacje pisane nie uwierzysz, gdyby nawet były wideo, to dzis
    mozna z obrazem zrobic wszystko.
    https://vimeo.com/12667834
    ale nie oglądałęm wiec nie wiem co tam jest

    > Dla mnie wystarczającym dowodem jest to, że codzienne życie (praktyka)
    > jakoś nie pasuje do teorii (wiary w boga/bogów).

    no to rozsądny człowiek przyjmuje agnostycyzm -czyli postawe "moze tak- moze nie".
    Ateizm jest malo rozsądny, bo musisz sie bronic, udowadniac itd

    b.

  • 90. Data: 2016-01-30 19:39:29
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-30 18:58, Budyń wrote:
    [...]
    > https://vimeo.com/12667834 ale nie oglądałęm wiec nie wiem co tam
    > jest
    Aha, nie oglądałeś. W takim razie po co podałeś tego linka?

    > no to rozsądny człowiek przyjmuje agnostycyzm -czyli postawe "moze
    > tak- moze nie". Ateizm jest malo rozsądny, bo musisz sie bronic,
    > udowadniac itd
    Skoro ateiści są nierozsądni, to co w takim razie można powiedzieć o
    wierzących którzy nie dość, że "muszą się bronić, udowadniać itd" to
    jeszcze ich wiara nie ma pokrycia w rzeczywistości? Chyba tylko to, że
    są po prostu głupi. :-D