    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Turbina wiatrowa
    Date: Wed, 18 May 2011 14:09:51 +0200

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ir09hi$4nf$1@node2.news.atman.pl...

    > E no bez przesady. Jak by z takiego założenia wychodzić, to każdy samochód
    > by był sprzedawany wraz z umową z ZE i długim przedłużaczem.
    > To działa tak, że jak masz nadmiar prądu w odpowiedniej jakości(przy czym
    > nadmiar to raczej w MW a nie KW) to ZE musi od Ciebie odkupić, a nie, że
    > Ty musisz sprzedać.

    Moim zdaniem Yaber ma racje. Zdaje mi sie formalnie to ten "prund"
    powinienes sprzedawac ZE i od nich brac na wlasne potrzeby. Wydaje mi sie ze
    tutaj obecnie to jakos wynika "ze spraw akcyzowych". Oczywiscie postawic
    mozesz i korzystac z tego wiatraka- nie wiem tylko co bedzie jak cie ktos
    podkabluje....
    Przeciez z samochodami jest tak samo- jak masz smazalnie frytek to i tak nie
    mozesz oficjalnie uzytkowac oleju w samochodach (nawet gdy go nie
    sprzedajesz) na wlasne potrzeby bo tutaj wchodza w gre "sprawy akcyzowe"-
    zgodnie z zasada "Obywatelu nie kradnij- panstwo nie lubi konkurencji"