    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: UPS-a wsadzić w ścianę czy może nie?
    Date: Tue, 22 Aug 2017 11:32:38 +0200

    Lisciasty pisze:

    > Ostatnie skoki zasilania spowodowały destrukcję partycji systemowej
    > w komputerze towarzyszki żony i chyba będziem musieli kupić jakiegoś
    > UPS-a. Z początku myślałem nad takim klasycznym pod biurkiem,
    > ale dziś wpadłem na pomysł aby wmontować jakiegoś klamota obok
    > rozdzielnicy w garażu i zasilić tylko potrzebny obwód, na którym
    > wisi komputer i monitor. Czy ktoś kojarzy takiego klamota, którego
    > możnaby częściowo wsadzić w ścianę? Albo jakiegoś płaskiego,
    > coby go powiesić u powały aby nie zawadzał?
    > Estetyka nie ma większego znaczenia, chodzi mi o niezawodność
> [...]

    Mam UPS naścianiewiszący. Dość płaski. Nie mam jak w tej chwili sprawdzić
    co to za model, ale to i tak bez znaczenia -- tak dawno kupiony, że już
    raczej niedostępny. Jakis APC w każdym razie. Wysłanie klamota do rozdzielni
    zadaje mi się słabym pomysłem. Bo niby po co? Jak jest na miejscu, to da się
    podpiąć kabelkiem USB do komputra, by ten wiedział, że ma się zamknąć zanim
    prundu braknie całkiem.

    Gdy chodzi o samą ochronę patrycji przed skokami, to UPS może być z tych
    najmniejszych. A najmniejszy jaki miałem, miał format napędu CD i mieścił
    się cały w obudowie komputera.

    --
    Jarek