  • 11. Data: 2010-08-27 18:25:46
    Temat: Re: Ubezpieczacie nowe domy ?
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i580qv$fbb$1@inews.gazeta.pl...
    > Ubiezpieczacie domy ? jesli tak ile płacicie?

    Tak. I pierwszy raz skorzystałem
    550 zl /rok. Dom na 400 + kradzież + OC w życiu prywatnym+ NW dla 2 osób +
    usun. przyczyn awarii + ...(dużo opcji wziąłem)
    Ok. 10:00 zgłosiłem szkodę (podbitkę mi "zwiało"). O 13: miałem tel
    likwidatora.
    Pieniądze przyznane, czekam na przelew (14 dni)
    Pierwszy raz od 10 lat. Rachunek zatem nie wychodzi najlepiej.
    Ale co by było jakby poleciał dach?
    Ubezpieczałem i będę
    Pozdrófka
    CEzarys

  • 12. Data: 2010-08-27 18:55:29
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-08-2010 o 11:34:23 amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ubiezpieczacie domy ? jesli tak ile p?acicie?

    Ubezpieczamy b o musimy, jak masz kredyt to mus.
    300zł za 350 tys. Bielsko-Biała

    A tak apropo to ostatnio zdrożeli, poszło po
    kilka-naście złotych na opcji i uzbierało sie 50zł więcej.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-08-27 18:57:26
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    >Ubezpieczamy b o musimy, jak masz kredyt to mus.
    >300zł za 350 tys. Bielsko-Biała

    Często ludzie ubezpieczają na "odczep się" bo trzeba, bo bank wymaga a potem
    jest zgrzyt gdy okaże się że nie ma przeglądu kominiarskiego albo instalacji
    odgromowej albo przeciwprzepięciowej.

    Marek

  • 14. Data: 2010-08-28 07:22:28
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości

    > Nie, to mądre postępowanie. Wydawanie 300 zł na złodziejskie ubezpieczalnie,
    > które kasy i tak nie wypłacą bo znajdą setki punktów, które uniemożliwią im
    > wypłatę odszkodowania, albo wycenią szkody na 1% ich wartości. IMHO nie warto
    > płacić, te pieniądze są wyrzucone w błoto.

    Wyjściem jest zlecenie załatwienia ubezpieczenia komuś dorosłemu, który zrozumie
    z tej operacji coś więcej niż tylko konieczność podpisania się koło wskazanego
    palcem ptaszka.

    --
    andreas

  • 15. Data: 2010-08-28 08:05:22
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-08-2010 o 20:57:26 tarnus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czesto ludzie ubezpieczaj? na "odczep sie" bo trzeba, bo bank wymaga a
    > potem
    > jest zgrzyt gdy oka?e sie ?e nie ma przegl?du kominiarskiego
    Przegląd robisz raz przy odbiorze, potem nie ma obowiązku.

    albo
    > instalacji
    > odgromowej
    Nie jest wymagana.

    albo przeciwprzepieciowej.
    Nie jest wymagana.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 16. Data: 2010-08-28 08:45:28
    Od: M <M...@o...pl>

    janusz_kk1 pisze:

    > Przegląd robisz raz przy odbiorze, potem nie ma obowiązku.

    Jest wymagana raz do roku lub częściej. Więcej w przepisach.

    http://zamk.pl/index.php?id=71&tx_ttnews[tt_news]=14
    2&tx_ttnews[backPid]=79&cHash=b00cd4f8ac

    Niewykonanie przeglądu jest wykroczeniem i możesz dostać mandat.

    M.

  • 17. Data: 2010-08-28 09:11:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pieni?dze przyznane, czekam na przelew (14 dni)
    > Pierwszy raz od 10 lat. Rachunek zatem nie wychodzi najlepiej.

    Dostałeś zwyżkę składki w następnym roku? To jest tak jak z AC w
    samochodach?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 18. Data: 2010-08-28 13:17:28
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 28-08-2010 o 10:45:28 M <M...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    2&tx_ttnews[backPid]=79&cHash=b00cd4f8ac

    > Niewykonanie przeglądu jest wykroczeniem i możesz dostać mandat.

    Martwe prawo zrobione pod komisarzy, nie widziałem, słyszałem żeby ludzie
    tłumnie robili przeglądy.
    Zreszta kupa przepisów jeszcze niedawno obowiązywała budynki zamieszkania
    zbiorowego.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2010-08-28 18:17:41
    Od: M <M...@o...pl>

    janusz_kk1 pisze:

> [...]
    > ludzie tłumnie robili przeglądy.
    > Zreszta kupa przepisów jeszcze niedawno obowiązywała budynki

    Martwość nie ma znaczenia. Jest obowiązek.

    M.

  • 20. Data: 2010-08-30 07:59:15
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Ubezpieczamy b o musimy, jak masz kredyt to mus.
    > 300zł za 350 tys. Bielsko-Biała

    A to nie jest tak, że jest to ubezpieczenie kredytu ? tzn, w razie
    awarii, zniszczenia, ubezpieczyciel zabezpiecza roszczenie banku, bo
    wtedy zniszczeniu ulega nieruchomość, która zabezpiecza kredyt ? Po to
    jest właśnie cesja na bank. A żeby wypłacili tobie to nie powinieneś się
    doubezpieczyć ?

    pzdr.
    rafał