  • 1. Data: 2010-03-01 07:23:40
    Temat: Ubezpieczenie domu
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Chodzi o standardowe ubezpieczenie domu przed pożarem czy wichurą (bez
    ubezpieczenia od wody, kradzieży, NW, itp).
    Znalazłem bardzo dobrą ofertę cenową ubezpieczenia w Benefia24.pl.
    Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą?
    Czy ma ktoś doświadczenie z innymi firmami?
    Co polecacie?

  • 2. Data: 2010-03-01 21:22:14
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu
    Od: "adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą?
    > Czy ma ktoś doświadczenie z innymi firmami?

    Ja wybieram zawsze najtańszą ofertę i pytam się agenta o opinię na
    temat towarzystwa. Benefie możesz brać.
    Jak zwykle trzeba zwrócić uwagę na wyłączenia odpowiedzialności, czyli
    za co nie zwracają w razie nieszczęścia.
    Niedawno dowiedzialem się ciekawej rzeczy. Do wypłaty ewentualnego
    odszkodowania musi być aktualny protokół przeglądu od kominiarza i
    przeglądu od elektryka, przy czym nie chodzi o zwyczajowe wizyty i
    czyszczenie kominów, musi być protokół stwierdzający sprawność owych
    instalacji. Ja nie studiowałem nigdy aż tak dokładnie OWU, ale jest
    tam podobno zapis, że budynek musi spełniać jakieś warunki szczegółowe
    opisane w jakichś innych ustawach. Szwagrostwu mojemu spaliło się pół
    chałupy od butli gazowej i nie dostali żadnego odszkodowania, bo nie
    mieli tych protokołów. I ubezpieczyciela nic nie obchodziło, że stan
    instalacji elektrycznej i kominowej nie miał żadnego wpływu na pożar.
    Tyle latubezpieczali dom i na darmo.

    Adam

  • 3. Data: 2010-03-01 22:08:26
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    adam wrote:

> [...]
    > ubezpieczyciela nic nie obchodziło, że stan instalacji elektrycznej i
    > kominowej nie miał żadnego wpływu na pożar. Tyle latubezpieczali dom

    Zgaduje, ze protokoly od kominiarza i elektryka zazwyczaj znajduja sie w
    plonacych lokalach ;) Niezyciowe jakies te OWU.

    Wieslaw

  • 4. Data: 2010-03-02 16:36:28
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl>
    >Niezyciowe jakies te OWU.

    zależy dla kogo - na pewno nie dla ubezpieczycieli..............

    tez mam wrazenie, ze najlepiej mieć skrytkę w banku, gdzie leżą wszystkie
    polisy, dowody, przeglądy, atesty na wypadek kradzieży...... masakra po
    prostu

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 5. Data: 2010-03-03 10:39:37
    Od: mk <d...@t...pl>

    Wwieslaw pisze:

    > Zgaduje, ze protokoly od kominiarza i elektryka zazwyczaj znajduja sie w
    > plonacych lokalach ;)

    ...i u tych, którzy je wystawili
    Pdr. M