    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Date: Sat, 12 Sep 2009 20:36:32 +0200

    mowczar pisze:
    > Chodzi o to że sąsiad grzejąc u siebie produkuje gęsty dym, który
    > niemal zawsze leci na mój dom, snuje się tuż przy ziemi i dostaje do
    > środka.

    Zaraz, jeśli ma stolarnię to pali drewnem tak? paliwo ma za darmo? to
    skąd ten snujący sie dym? zwłaszcza ze palone drewno nie jest jakoś
    przesadnie uciążliwe. Poproś sąsiada by palił w miarę suchym drewnem
    (wtedy dym lżejszy), lub poproś by palił mocniej (skoro ma paliwo za
    darmo) to niech nie dusi ale tez powiedz ze zagazowywanie drewna w
    zwykłym piecu (niska temperatura spalania) jest niebezpieczne. Jednak
    tak czy inaczej sprawdź czy pali surowym drewnem czy wyrobami drewno
    pochodnymi (skleja i podobne), bo to one są niezdatne do palenia. ale
    jak bedzie palił tym drewnem w kominku to myślisz ze bedzie inaczej?