    From: mowczar <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Date: Sat, 12 Sep 2009 20:54:58 +0200

    Osadnik pisze:
    ale
    > jak bedzie palił tym drewnem w kominku to myślisz ze bedzie inaczej?

    Myślę że jak zainstaluje sobie kocioł gazowy tak jak pozostali
    mieszkańcy okolicy i jeśli będzie palił drewnem w kominku również
    podobnie jak pozostali mieszkańcy okolicy to nie będzie problemu.
    Problemem jest to że jako jedyny smrodzi. Nie wiem co spala w kotle na
    paliwa stałe, ale sam fakt posiadania takowego implikuje (jak życie
    pokazuje) do wykorzystywania go do utylizacji różnego rodzaju odpadów.