  • 31. Data: 2015-01-21 14:06:39
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-01-21 o 14:02, XL pisze:

    > Przecież to powypada.

    No cóż, jesteś kobietą, więc tłumaczył nie będę. Nie powypada. Kiedyś
    tak ludzie okna na zimę uszczelniali watą, wypadało? Ehhh....

  • 32. Data: 2015-01-21 15:04:05
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    > Unia nie bez powodu zakazała sprzedaży toksycznych wędzonek.

    Jestes durniejszy niz ustawa przewiduje. Wedzenie jest jednym z naturalnych sposobow
    konserwacji stosowanych od tysiecy lat, ale tobie chyba rzeczywiscie zaszkodzilo to
    wedzenie.

  • 33. Data: 2015-01-21 15:12:00
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):

    >Silikony, to żadna tam paskudna chemia. Wręcz przeciwnie, jedna
    >z mniej reagujących substancji, nawet w wysokich temperaturach.

    Owszem, ale tylko czysty silikon albo wzbogacony substancjami
    dopusczonymi do kontaktu z zywnoscia. Silikon budowalny nie jest
    czystym silikonem (gdyby byl to wszystkie "silikony" bylyby takie same
    dobre/zle niezaleznie od firmy).

  • 34. Data: 2015-01-21 15:27:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2015 14:06:39 +0100, Robson napisał(a):

    > No cóż, jesteś kobietą, więc tłumaczył nie będę. Nie powypada. Kiedyś
    > tak ludzie okna na zimę uszczelniali watą, wypadało? Ehhh....

    Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę - POWYPADA.
    Listewki są wąskie i giętkie, na ich styku jest za mała powierzchnia, no i
    sama istota listewki to nie to, co niegdysiejsze drewniane ramy okienne.
    Więc to Ty (mężczyzna, lol) nie masz pojęcia o wyobrażeniu. Mało, ze
    powypada, to moze nawet wczesniej ptaki powydziobują na gniazda, itd.

    Jesteś mężczyzną, a jakoś ten marny chromosom Y niczego nie wniósł w Twój
    rozum, więc raczej porzuć te głupie seksistowskie zagrywki.

  • 35. Data: 2015-01-21 15:28:51
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2015 15:04:05 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    sposobow
    > konserwacji stosowanych od tysiecy lat, ale tobie chyba rzeczywiscie zaszkodzilo to

    Ludzie wędzili od tysięcy lat i dobrze im to robiło. Jak przestali i
    wprowadzono maczanie mięsa w chemicznych środkach, to własnie to mu
    zaszkodziło, bo je małmazje ze sklepu.

  • 36. Data: 2015-01-21 15:29:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Przesmiewca napisał:

    > Owszem, ale tylko czysty silikon albo wzbogacony substancjami
    > dopusczonymi do kontaktu z zywnoscia.

    Silikon budowlany jest dopuszczony do kontaktu ze ścianą. W tym też
    ze ścianą kuchni, jadalni, spiżarni i innych pomieszczeń, w których
    zdarza się widywać żywność. Nie wyłączając wędzarni.

    > Silikon budowalny nie jest czystym silikonem (gdyby byl to wszystkie
    > "silikony" bylyby takie same dobre/zle niezaleznie od firmy).

    I takie pod względem niezależności są rzeczywiście.

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2015-01-21 15:29:10
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2015 15:12:00 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    > dopusczonymi do kontaktu z zywnoscia. Silikon budowalny nie jest
    > czystym silikonem (gdyby byl to wszystkie "silikony" bylyby takie same

    Racja.

  • 38. Data: 2015-01-21 15:47:59
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 15:04:08 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> [...]
    sposobow
    > konserwacji stosowanych od tysiecy lat, ale tobie chyba rzeczywiscie zaszkodzilo to

    Nie zabraniam ani tobie głupi chuju ani tej grubej piździe żarcia niejadalnego i
    szkodliwego jedzenia. Żryjcie sobie i kitujcie na nowotwory. Jak kogoś nie stać na
    bradleya albo jakiś cywilizowany krajowy odpowiednik to jego sprawa.

  • 39. Data: 2015-01-21 16:29:18
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2015-01-19 22:32, k...@g...com pisze:

    > Jak to nie jest wędzarnia z podajnikiem drewienek co się zrębki albo zrąbki
    nazywają to weź ją spal ...

    Myslalem ze zartujesz, ale dalsze posty na to nie wskazuja.

    W dobrze zrobionej, naturalnej wedzarce jest metr albo wiecej
    kanalu dymnego - nie ma szans, aby palil sie tluszcz, czyli
    powstawaly wzmiankowane akroleiny.

    Oszczednosc drewna tez nie wydaje sie istotna, gdy chodzi o kilka
    wedzen w roku.

    Wędzarnicy - brońcie się! Nie podzielcie losu bimbrowników!
    --
    A S

  • 40. Data: 2015-01-21 16:33:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Nie zabraniam ani tobie głupi chuju ani tej grubej piździe ż

    masz zespół Tourette'a?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?