  • Data: 2019-12-12 15:32:58
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 13:38:02 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
> [...]

    Nie twierdze że jest nieopłacalna(20% dla energetyki) bo na dzisiaj chyba nic lepszeg
    nie ma do magazynowania energi z FV
    Ogólnie tak napisałem zgadzając się z Mateuszem że niekoniecznie coś co jest gdzieś
    tam najkorzystniejsze nie musi być opłacalne

    Ps
    Trochę się w lokalnych cenach FV porozglądałem
    Aby panele FV były DLA MNIE opłacalne(dom żre ok 4-4,5tys kWh energii elektrycznej
    rocznie) musiały by się w maks 5 lat zwrócić
    Przeliczając to na złotówki musiałyby kosztować na gotowo maks 2600zł za kWp Przy tej
    cenie u mnie wyjdzie zwrot po 5 latach właśnie