  • 11. Data: 2023-08-08 11:45:43
    Temat: Re: Wąż do udrażniania rur
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 11:37, heby pisze:

    > Kup online, aby nie płakać nad przesyłką dokup sobie jeszcze jakieś
    > narzędzia ;)

    Nie kupuję tego typu sprzętu z lidla, od kiedy musiałem wyrzucić prawie
    dobry wypiekacz do chleba, bo brakowało jakiejś części.

    Wolę kupić coś co będzie miało serwis i części, nie lubię marnotrawstwa.
    Nawet jeśli będzie trochę droższe.

  • 12. Data: 2023-08-08 11:48:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 11:41, heby pisze:

    > Jak Ci się rozepnie w połowie rury to kaplica.

    Toto nie jest skręcane na gwint, jak normalne węże?

    > Poszukaj dłuższych.

    Po to ten wątek - gdzie?

    > Swoja drogą co przetykasz, że 15m to za mało?

    Przecież pisałem - rurę z odprowadzenia liniowego przed garażem (przód
    działki), do studni chłonnej (tył działki).

    > To jest *bardzo* elastyczny przewód.
    >
    > Dodatkowo nie wypchasz go. Jak już wejdzie trochę do rury i odpalisz
    > myjkę, to sam się napędza ciśnieniem, ciągnąc do przodu.

    Super.
    A z uwagi na długość - mają to w wypożyczalniach?

  • 13. Data: 2023-08-08 11:52:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/08/2023 11:48, Cavallino wrote:
    > Toto nie jest skręcane na gwint, jak normalne węże?

    Złączka wysokociśnieniowa jest tak na oko 3x szersza, niż wąż.

    Zaklinuje się i/lub rozepnie.

    > Po to ten wątek - gdzie?

    https://allegro.pl/oferta/waz-30m-przewod-czyszczeni
    a-kanalizacji-do-karcher-5855454620

    > Super.
    > A z uwagi na długość - mają to w wypożyczalniach?

    Nie wiem, ale z uwagi na miesce pracy tego przewpodu, wolałbym z
    wypożyczalni nie brać.

  • 14. Data: 2023-08-08 11:54:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/08/2023 11:45, Cavallino wrote:
    > Nie kupuję tego typu sprzętu z lidla, od kiedy musiałem wyrzucić prawie
    > dobry wypiekacz do chleba, bo brakowało jakiejś części.

    Dziwne. Nie dość, że serwer Lidla wysłał mi kiedyś brakującą część od
    urządzenia, to jeszcze przeprosił i zrobiłto za darmo.

    Nastepnym razem przeczytaj instrukcję, opinie i regulamin.

  • 15. Data: 2023-08-08 12:05:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 11:52, heby pisze:

    > Złączka wysokociśnieniowa jest tak na oko 3x szersza, niż wąż.

    No wiem, ale zazwyczaj wężę łączy się na gwinty, sam mam tak połączone
    dwa węże.
    Rozumiem, że w tym przypadku to jest zamiast lancy tylko?

    > https://allegro.pl/oferta/waz-30m-przewod-czyszczeni
    a-kanalizacji-do-karcher-5855454620

    I tu już jest sens wypożyczyć...

  • 16. Data: 2023-08-08 12:07:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 11:54, heby pisze:

    > Dziwne. Nie dość, że serwer Lidla wysłał mi kiedyś brakującą część od
    > urządzenia, to jeszcze przeprosił i zrobiłto za darmo.

    Po gwarancji?

    Owszem, była możliwość wysłania do serwisu w DE, ale koszt był większy
    niż cena urządzenia.

    > Nastepnym razem przeczytaj instrukcję, opinie i regulamin.

    Po co?
    Już sam sprawdziłem serwis Lidla w praktyce.

  • 17. Data: 2023-08-08 12:10:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/08/2023 12:05, Cavallino wrote:
    > No wiem, ale zazwyczaj wężę łączy się na gwinty

    W myjkach jest to szybkozłączka "wciśnij, przekręć". W przypadku
    wsadzenia do rury szansa na samczynne wypięcie jest bardzo wysoka.

    > Rozumiem, że w tym przypadku to jest zamiast lancy tylko?

    U mnie montuje się to do lancy, zamiast koncówki. Ja mam Lavor, może w
    Karcher jest inaczej.

    a-kanalizacji-do-karcher-5855454620
    > I tu już jest sens wypożyczyć...

    Nie. Wymycie tego z czyjegoś gówna a potem jeszcze ze swojego jest
    droższe, niż ten zakup.

  • 18. Data: 2023-08-08 12:12:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/08/2023 12:07, Cavallino wrote:
    > Po gwarancji?

    Po gwarancji zorientowałeś się, że brakuje jakiejś części?

    > Po co?

    Bo jest tam numer telefonu do serwisu i warunki.

  • 19. Data: 2023-08-08 12:13:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 11:52, heby pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/waz-30m-przewod-czyszczeni
    a-kanalizacji-do-karcher-5855454620

    I sam zobacz - ten już jest skręcany.
    A nie to co to lidlowe badziewie.

    I taki mogę kupić, nawet krótki.
    20 m jest w podobnej cenie jak ten z lidla i do tego z gratisową wysyłką
    smart, bez potrzeby kupowania zbędnych narzędzi.

    Użyję ze swoją przedłużką i po sprawie....

    To chyba będzie najlepsza opcja.

  • 20. Data: 2023-08-08 12:26:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2023 o 12:12, heby pisze:

    > Po gwarancji zorientowałeś się, że brakuje jakiejś części?

    Nie brakuje, tylko się zepsuła.
    "nie było" w sensie "nie dało rady kupić poza serwisem Lidla".

    > Bo jest tam numer telefonu do serwisu i warunki.

    Dzwoniłem.
    Sposób naprawy nie miał ekonomicznego sensu.