    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 25 Mar 2016 14:51:18 -0700 (PDT)
    <56f53272$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <56f5741a$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <nd46ia$9el$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <nd46vr$b46$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <nd47pg$dva$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <nd4baj$r19$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:44:52 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    mezczyzna razem wychowująca dzieci. Dlaczego? Bo daje potomstwo i potrafi
    najkorzystniej je wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu
    patologii którą niewątpliwie znasz).

    wyszło idiotycznie. Ja prosty człowiek jestm, niczego miedzy wierszami nie piszę. A
    jesli cos piszę niejasno to pytaj.

    (przynajmniej teoretycznie, panstwa zachodnie postanowuly chyba popelnic
    samobojstwo). Zyski w sensie spoleczym oczywiscie: ilosc dzieci, ich wykszałcenie,
    kultura czyli wszystko to co da spoleczenstwu przewage nad sąsiadem. Zatem w
    systemowej promocji rodziny zdarzą sie i bezpłodne, ale nie ma innego lepszego
    modelu. Nie chodzi o system idealny a tylko mozliwie najlepszy. System z utylizacją
    par bezplodnych, jak to raczyles zaproponowac, byłby gorszy niz taki w którym da sie
    im spokój.

    równe parom bezplodnym, wobec tego - why not?

    > dewiacją to jest pedofilia. jakoś nie słyszę byś się oburzał na swoich
    > kapłanów

    no to słuchaj - oburzam sie. Tak ze gdybym takiego dopadł to bym mu grabki na plecach
    polamal. Na tych co probowli tamaty takie pod dywan zamiatac tez sie oburzam.

    b.