  • 61. Data: 2015-08-30 22:34:06
    Temat: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 19:12:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Rząd Cie kocha. Piwosza daje się latami utrzymć na granicy alkoholizmu. Z
    organizmem wyniszczonym alkoholem ma male szanse na dlugie życie na emeryturze.
    Zwłaszcza że teraz to 67 lat.

    Ja nie z tych co wala trzy czteropaki tyskiego za dyche na wieczor zeby
    sie najebac :) W weekendy zdarza mi sie bachnac 2-3 piwka ze znajomymi,
    a w calym tygodniu wypijam moze z 5-6-7 piwek. No srednio jak wyjdzie jedno
    dziennie to jest maksimum. To jest tak jak z tymi Twoimi substancjami
    rakotworczymi w grillu, czy wedzarniku. W takich malych dawkach piwo jest
    *bardzo* zdrowe - szczegolnie na nerki - mojej zonie kiedys lekarz zalecil
    picie jednego piwa na wieczor :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2015-08-31 08:56:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

  • 63. Data: 2015-08-31 09:00:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >*bardzo* zdrowe

    Nie jest

    >- szczegolnie na nerki

    To jakaś pokraczna metoda na zdrowie, przyjmować coś co faktycznie na jedno
    może być pomocne ale reszcie organów szkodzi.

    >- mojej zonie kiedys lekarz zalecil

    Podaj jego nazwisko, żebym czasem nie próbował się u niego leczyć. Np.
    kardiolodzy nie zalecają piwa, wręcz odradzają, jeśli alkohol to prędzej
    wino.

  • 64. Data: 2015-08-31 09:03:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 09:01:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie jest

    Jest - na serce tez, bo m.in. obniza cisnienie. Doczytaj (zrodlo z dupy -
    pierwsze z googla, jest tysiace innych):

    http://stylzycia.newsweek.pl/alkohol-piwo-poprawia-t
    woje-zdrowie-na-roznych-10-sposobow,artykuly,357297,
    1.html

    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=piwo%20zdrowie

    Zalecana ilosc - pol litra dziennie. Stosuje, polecam :D

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2015-08-31 09:08:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Nie jest

    Zebys sie nie czepil ze brakuje zrodel to tu na dole masz spis naukowych
    opracowan na podstawie ktorych stworzono artykul:

    http://maciejtwardowski.natemat.pl/23383,czy-piwo-je
    st-zdrowe

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2015-08-31 09:27:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Zalecana ilosc - pol litra dziennie. Stosuje, polecam :D

    http://sciencenordic.com/three-beers-day-keep-doctor
    -away

    Etam tu piszą że trzy dziennie to optimum, żeby w ogóle do lekarza nie
    chodzić, wal śmiało :-)

  • 67. Data: 2015-08-31 10:23:55
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-08-30 o 00:05, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Ale wogle, pohój i ryby i wędzarnia - piwo wystarcza zupełnie.

    Też prawda ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 68. Data: 2015-08-31 11:32:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 09:27:37 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Etam tu piszą że trzy dziennie to optimum, żeby w ogóle do lekarza nie
    > chodzić, wal śmiało :-)

    Jak zwykle nie doczytales, ze pisza o malych piwach 0,33. A nizej ktos to
    podwaza i pisze, ze jednak jedno dziennie:

    "He said that only a single unit's worth of beer is required to obtain the
    beneficial effects - although he is well aware that it may prove difficult for
    jolly beer drinkers to stick to such modest levels of consumption."

    Trollku.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2015-08-31 12:25:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Jak zwykle nie doczytales, ze pisza o malych piwach 0,33. A nizej ktos to
    >podwaza i pisze, ze jednak jedno dziennie:

    Owszem doczytałem

> [...]
    >for
    >jolly beer drinkers to stick to such modest levels of consumption."

    Czyli ile: trzy czy jedno?

    >Trollku.

    Ciulliku.

  • 70. Data: 2015-08-31 12:31:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 12:25:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Czyli ile: trzy czy jedno?

    To ty wkleiles ten artykul wiec czemu pytasz mnie?
    Ja podalem dwa linki gdzie wyraznie pisze 0,5l piwa 5%, dziennie.

    Dla mnie EOT, manipulanciku :D

    --
    Adam Sz.