  • 111. Data: 2015-09-03 16:51:12
    Temat: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 09:36:49 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
    > On 2015-08-29 19:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie Fiutku, nie popsułeś. :-D Ja jutro będę wędził boczek i karkówkę. I
    > zaraz po uwędzeniu zamierzam zjeść kawałek boczku (bo za karkówką
    > niezbyt przepadam).
    Ja w piątek widzę pstrągi i łososia a sobotę kiełbasę;)
    Tradycyjnie a nie jak kogutek radzi za pomocą chemii do generatora dymu;)
    A kogutek niech parówki ze sklepu zajada. Smaczne i zdrowe;)

  • 112. Data: 2015-09-03 17:01:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 15:36:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak bedziesz jadl to swoje, niewatpliwi smaczne, to Ci bedzie w gardle stawalo.
    Taka jest natora czlowieka i jej nie zmienisz.

    Ze co? Kazdy wie, ze picie alkoholu w duzych ilosciach prowadzi do smierci.
    I jakos watpie, ze komukolwiek z tego powodu "w gardle staje" jak pije piwo,
    wino, czy kieliszek wodki na weselu :-) Kazdy palacz wie, ze moze umrzec na
    raka pluc, a jakos zaden palacz nie ksztusi sie dymem tylko raczej rozkoszuje.
    Wiec ta natura chyba jednak zgola inna jest niz uwazasz :-)

    > Wbrew temu co sie Tobie i innym wydaje nie chce wam zaszkodzic informujac o
    > szkodliwosci wedzonek jakie robicie wedlug technologii sprzed kilku tysiecy
    > lat. Z czasow kiedy ludzie zyli nie dluzej nic 35-40 lat.

    Akurat dales niezly przyklad, bo kilka tysiecy lat temu to malo kto na raka
    umieral - czyli ze wedzonki jednak nie szkodzily :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 113. Data: 2015-09-03 17:27:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nowotwory to choroby ludzi starszych. Iles razy komorki musz sie podzielic zeby
    zmutowac w zla strone. Wtedy ludzie zyli ponizej magicznego wieku po ktorym nastepuje
    wysyp nowotworow. Po co sie cofac kilka tysiecy lat. Wystarczy spojrzec na Afryke. Sa
    tam panstwa w ktorych przewidywany czas zycia nie przekracza czterdziestki. To kto
    tam zachoruje na raka zeby statystyke zrobic.

  • 114. Data: 2015-09-03 18:43:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes idiota bo tylko idiota moze twierdzic ze w zrebkach wedzarniczych albo w dymie
    w plynie jest jaks szkodliwa chemia ktorej nie ma w drewniw w dziweiatym gatunku
    jakiego bedzie uzywal do wedzenia.

  • 115. Data: 2015-09-03 21:16:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jak bym nie popsul to bys nic nie napisal. Napisales bo szukasz
    >potwierdzenia od innych ze tak jak Ty nie boja sie trujacego.

    Zapachni... zaśmierdziało Zerem, naczy Ziobrem - "brak dowodów jest
    dowodem".

  • 116. Data: 2015-09-03 21:18:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Wiec ta natura chyba jednak zgola inna jest niz uwazasz :-)

    Piszecie o dwóch różnych rzeczach ty o naturze a zenek o natórze.

  • 117. Data: 2015-09-03 21:58:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest XXl wiek. Od pewnego czasu cywilizowani ludzie maja praktycznie nieograniczony
    dostep do wiedzy. Jak ktos nie chce wiedziec wiecej to znaczy ze jest debilem.

  • 118. Data: 2015-09-04 07:14:00
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Jest XXl wiek.

    A Ty ciągle nie radzić sobie z usenetem i rozumieniem słowa pisanego.

  • 119. Data: 2015-09-04 08:23:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 3 Sep 2015 12:58:02 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Jak ktos nie chce wiedziec wiecej to znaczy ze jest debilem.

    Nie bądź dla siebie taki surowy. :P

    --
    Pozdor
    Myjk