  • Data: 2019-04-01 18:20:24
    Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-01 o 09:44, collie pisze:

    > Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
    > o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
    > na polskiej grupie dyskusyjnej?

    Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny. Nie
    jest to może dobre, ale tak jest wszędzie, nie tylko na polskich
    grupach. W realu też tak jest, zaczyna się na jeden temat, a kończy się
    na innym, ale nikt za to nie wyzywa swego partnera.

    A poprawne cytowanie, gramatyka, nie obrażanie itd to są stare zasady
    netykiety, warto je stosować tak ja dobre obyczaje na co dzień.