    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wiertarka akumulatorowa
    Date: Wed, 20 May 2015 20:01:58 -0500

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:555d10ae$0$2187$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z czytanej teorii - mają, również z czytanej - nie jest to nieodwracalne

    Powiedz to mojej baterii której już nie da się naładować.

    > Nie znałem tego terminu, dlatego pytam, zawsze sądziłem, że to głowica.

    Jest to zapewne nazwa potoczna.

    > Szukaj czegoś na 18V. Poleciłbym Graphite - na 18V, kosztował jakieś
    > 3-4 lata temu 280 zł, ale wiertło jakie tam wchodzi to max 10mm, i
    > akumulatorki to NiCd.

    No właśnie nie widzę sensu kupowania dziś NiCd.
    Zerknij tu:
    http://www.amazon.de/AKKU-BOHRSCHRAUBER-18-V-DS-18DS
    FL/dp/B003SOFRIA/

    > Akumulatorki wytrzymują długo, nigdy o nie nie dbałem, zawsze 1 akumulator
    > staram się mieć naładowany na full,a drugi - ile tylko w nim zostanie
    > prądu, przy następnym użyciu podłączam ten zużyty w jakimś stopniu pod
    > ładowarkę, a drugi używam. W sumie, to przez kilka godzin używania nie
    > rozładowała mi się. Mój wujek wkręcał nią wkręty w altankę, którą robił z
    > czegokolwiek i tych wkrętów sporo poszło, jeden akumulator mu wystarczył.
    > Altanka około 25m2 i wysoka na około 2,5m.

    No fajnie, ale z tą trwałością akumulatorów NiCd to nie jest bajka.
    To, że Tobie się nie stało nic z nimi to pewnie dlatego że częściej
    wiertarki używasz niż ja. Zostawisz parę razy że rozładują się do końca
    to wspomnisz moje słowa. Ludzie potem cuda robią bo nowy aku
    kosztuje tyle co połowa wiertarki i szkoda kasy wydawać...