eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domWiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco › Re: Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco
    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco
    Date: Mon, 4 Aug 2014 17:25:18 +0200

    Kris wrote in <news:789227c1-0308-46c8-a87b-1746d00c91d3@googlegro
    ups.com>
    > Zależy jak precyzyjne te prace. Bo autor pisze o otworach 8-10mm
    > w aluminium więc być może precyzja marketowej wiertarki wystarczy.

    Generalnie czasami przerabiam/udoskonalam sprzet optyczny (teleskopy i
    sprzet fotograficzny). Rzadko musze stosowac male wiertla do np
    rozwiercania spieczonych srob/z urwanymi lbami w starym sprzecie
    elektronicznym. Kolega mial np stary laptop Toshiba z praktycznie gladka
    sruba w obudowie. Robie to okazjonalnie, na wlasny uzytek/znajomych i nie
    gnany tepem pracy pozwalam sprzetowi odpoczac, by nie doprowadzic do
    przegrzania.

    Wiem, ze statyw stolowy bedzie konieczny. Wiertarka stolowa raczej odpada -
    czasami wierce np w tubusach teleskopow.
    www.astronomia.pl/teleskopy/index.php?id=930

    W drewnie chcialbym wykonac przenosna platforme kompensujaca ruch dobowy
    nieba.
    www.astrojawil.pl/blog/moje-urzadzenia/fastron-5s-no
    wy-model
    www.astrocd.pl/pliki/fastron_5s_zrob_to_sam.pdf

    Do wiercenia plytek PCB rozumiem, ze konieczny bedzie zakup specjalnej
    wiertarki, no chyba, ze marketowka poradzi sobie na statywie stolowym?
    Cienkie wiertla do PCB trudno jest stepic, ale szybko sie lamia przy
    biciach bocznych.

    Kiedys Biedro sprzedawalo mlotowiertarki Comparator wygladajace na
    przemalowane Parkside'y z Lidla. Nawet importer byl ten sam - Einhell
    Polska.

    www.fanlidla.pl/files/g/2__26506_6.jpg
    www.picshot.pl/pfiles/248569/wier1.jpg

    Obecnie importerem "otwornic dla ubogich mas" w Biedronce jest Vershold
    Polska.

    Promocja w Biedro trwala do wczoraj. Po tym okresie niesprzedane
    egzemplarze czesto sa przeceniane :)
    www.biedronka.pl/pl/product,id,1987,name,wiertarka-u
    darowa-1050-w
    Radoslaw Ziomber