  • 21. Data: 2022-11-05 23:08:21
    Temat: Re: Wungiel staniał o 50%
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 5 Nov 2022 04:32:51 -0700 (PDT), w
    <3bcb484b-7d36-4178-bf1b-e90bead35e5dn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Oczywiście opór materii straszny bo tam większość ogląda TVN i czyta Politykę.

    Oczywiście. A w TVN zakazują produkcji peletu i brykietu :DD
    Ty naprawdę niezły mitomat i bajkopisarz jesteś.

  • 22. Data: 2022-11-05 23:10:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 5 Nov 2022 04:12:02 -0700 (PDT), w
    <aaabc5f4-c3a9-4120-991c-495c974c30b2n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Sytuacja jest doskonała. Udało się PiSowi odciąć od ostatniego dużego źródła
    lewych dochodów czerwona bandę i stworzona kiedyś przez nią i oplacana tzw
    demokratyczna opozycję.

    Czym trzeba zlasować sobie mózg, by takie chore wypierdy pisać :DDD
    Hitlerowcy i fanatycy z ISIS to nic przy takim pisobolszewickim zjebie.
    Normalnie przeciętny ruski kacap przy tobie to chodząca inteligencja.

  • 23. Data: 2022-11-06 00:45:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 5 listopada 2022 o 23:11:49 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 5 Nov 2022 04:32:51 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > Czyli jak zwykle bujda na resorach.
    Mylisz się jeśli sądzisz że będę odpowiadał na zarzuty. Widać że jesteś jakimś
    pociotem czerwonej bandy a takich należy wrzucać jak jest deszczowa pogoda do dołu z
    wapnem. Ale wcześniej ścięgna w nogach należy przecinać.

  • 24. Data: 2022-11-06 09:50:29
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Oraz więcej jest informacji że właściciele składów codotej pory handlowali
    przemycanym, lewym ruskim węglem podpisują umowy na sprzedaz węgla sprowadzonego
    przez państwowe spółki.

    Nikt tego nie chce kijem ruszyć więc wcisnęli to samorządom BO ustawa nie przewiduje
    możliwości wystawienia świadectwa jakości opału (obowiązkowe u prywaciarza) ani
    możliwości
    zwrotu czy reklamacji (j.w.). Dlatego są tacy którzy dogadali się z gminami że gmina
    sprzedaje u nich na placu płacąc im dzierżawę. Zero odpowiedzialności przez
    kogokolwiek, a
    jak się zdarzy gówno zamiast węgla to wszyscy mogą rozłożyć ręce i wysłać obywatela
    na drzewo.

    >Będą mieli węgiel w dwóch cenach. Drogi ten od czerwonej bandy i państwowy w cenie
    detalicznej 2000 za tonę. Co przy trzech tonach z dopłatą da niższa cenę niż w
    zeszłym roku była na składach na przemycany węgiel.

    Bzdura, w zeszłym roku (18 miesięcy temu) dobry, nawet krajowy węgiel był poniżej 800
    złotych.

    >Informacja z wiarygodnego dla mnie źródła. Lasy Państwowe, ale nie drzewa tylko
    ludzie, dostały od rządu polecenie żeby jak najszybciej obok drewna które produkują
    zaczęły produkować pellet i brykiet. Oczywiście opór materii straszny bo tam
    większość ogląda TVN i czyta Politykę.

    Jak tam państwowa fabryka maseczek? Dalej bez sukcesów?

  • 25. Data: 2022-11-06 11:47:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 5 Nov 2022 16:45:11 -0700 (PDT), w
    <6097c373-2885-488b-baee-17978947d4b6n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    pociotem czerwonej bandy a takich należy wrzucać jak jest deszczowa pogoda do dołu z
    wapnem. Ale wcześniej ścięgna w nogach należy przecinać.

    Kolejny wyrzyg tępego czerwonego bolszewika :DD

  • 26. Data: 2022-11-06 12:27:26
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W sobotę, 5.11.2022 o 10:38, m4rkiz napisał:

    > W przypadku węgla głównym ograniczeniem jest trwałość worka, drewno też mam, ale z
    drewnem
    > o wiele więcej 'ręcznej' roboty żmówiąceby je później spalić, więc to raczej
    rezerwa i rekreacja

    No i kołatek też chce żyć. Już nie mówiąc o wyschliku grzebykorożnym,
    krokwiowcu piłkorożnym, miazgowcu parkietowcu, czy choćby spuszczelu
    pospolitym. Chrupią aż miło. Oczywizda, jeśli ktoś nie lubi chrumkania
    i życie kołatków ma w dupie, to potraktuje wcześniej to drewno jakimś
    fumigantem, czy innym xilixem, by później niuchać przed kominkiem
    zapachy natury. Rekreacyjnie.

    --
    Collie

  • 27. Data: 2022-11-06 12:44:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 listopada 2022 o 11:47:41 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    wapnem. Ale wcześniej ścięgna w nogach należy przecinać.
    > Kolejny wyrzyg tępego czerwonego bolszewika :DD
    Znowu masz problemy ze zrozumieniem tego co sam napisałeś. U idiotów tak jest, musisz
    się zacząć przyzwyczajać że upośledzony jesteś.

  • 28. Data: 2022-11-06 14:13:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 6 Nov 2022 03:44:32 -0800 (PST), w
    <01a4198d-6856-4053-94b8-9322e1a55953n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Znowu masz problemy ze zrozumieniem tego co sam napisałeś. U idiotów tak jest,
    musisz się zacząć przyzwyczajać że upośledzony jesteś.

    Pisz te swoje bajki, pisz czerwony gamoniu z akumulatorem :D

  • 29. Data: 2022-11-06 14:58:32
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Drewno stoi w lesie, w postaci drzew. Wycinam na bieżąco co starsze i
    > schorowane osobniki. Fakt - trzeba się nieco namachać żeby je ściąć,
    > pociąć, przewieźć, rozłupać, ułożyć, a po paru latach wnieść do domu.
    > Drewno to nie tylko tani opał, ale również gwarancja regularnych
    > ćwiczeń fizycznych na świeżym powietrzu. Taka gimnastyka jest o tyle
    > fajna, że w przeciwieństwie do jakiejś siłowni czy innego basenu, nie
    > sposób się z niej wymigać ani odkładać w nieskończoność.

    jest to przyjemna opcja jak ktoś ma czas lub pieniądze, sam lubię sobie porąbać i
    poukładać drewno, ale właśnie ogrzanie nim domu to już wyższa szkoła jazdy - przy
    kotle na
    eko potrzebuję nasypać raz w tygodniu, a raz na miesiąc oczyścić piec i zmienić worek
    na
    popiół

    > Nie mówię, że to darmowe ogrzewanie, bo trzeba jednak mieć trochę
    > sprzętu by sprawnie działać, no i trzeba jednorazowo zakupić trochę
    > lasu. Poza tym, trudno kominkiem ogrzać cały dom. Pokoje młodzieży oraz
    > łazienkę od roku dogrzewam malutką PC, by podbić temperaturę z tych
    > 16-18 do 19-20 stopni, jednocześnie grzejąc CWU. Wcześniej dogrzewałem
    > drugim, malutkim kominkiem z płaszczem, ale z nim było za dużo
    > technologicznych komplikacji. Wszystko kwestia znalezienia działającego
    > kompromisu.

    ja mam w piwnicy sporo miejsca i myślę właśnie nad jakimś większym buforem do którego

    dałoby się podłączyć co popadnie, ale najpierw chcę zobaczyć jak pomogła wiosenna
    termomodernizacja, póki co nie uruchamiałem jeszcze CO,

  • 30. Data: 2022-11-06 15:55:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 6 listopada 2022 o 14:58:36 UTC+1 m4rkiz napisał(a):
> [...]
    > dałoby się podłączyć co popadnie, ale najpierw chcę zobaczyć jak pomogła wiosenna
    > termomodernizacja, póki co nie uruchamiałem jeszcze CO,
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że odpisałeś bandycie. Tutaj, publicznie się
    chwalił że zabija dzikie zwierzęta i to jeszcze w okresie kiedy mają młode. To że w
    tym gównie w którym żyje jest to dopuszczalne nie znaczy że cywilizowany człowiek
    może tak robić.