  • 121. Data: 2015-02-20 22:03:49
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 21:33, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Na dwie-trzy godziny ile ich wziąć?

    Taczkę.

    > Uprzedzajac - nie, książek nie noszę do fryzjera, bo się zniszczą.

    Czytaniem też je nadużywasz.

  • 122. Data: 2015-02-20 22:05:39
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 21:44, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
    > "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
    >
    > Qra, przyznaj się, znasz kogoś kto przyznaje się że czyta
    > brukowce bo kupił je dla siebie? Bo ja nie znam...

    Znam. I z premedytacją tę znajomość wykorzystuję.

    > Wszyscy co czytują takie gazetki znają je tylko i wyłącznie:
    > 1. albo kartkując je w pośpiechu w kolejce do kasy w supersamie
    > 2. albo czekając 2 godziny do fryzjera/lekarza/manicurzystki
    > (niepotrzebne skreślić).
    >
    > Ale w sumie nie ma to znaczenia GDZIE się czyta ani to
    > czy się ją osobiście kupiło - jeśli się je czyta, zwłaszcza REGULARNIE
    > to się jest czytelnikiem, a więc tworzy się grupę "CZYTELNICZEK 3333-]"

    Podobnie jak Pudelki i Kozaczki i inne Daily Maile.
    Ale przynajmniej potem piszę o tym, co SAMA widziałam.

  • 123. Data: 2015-02-20 22:12:52
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 21:47, Pszemol pisze:

    > Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...

    A mogło być nawet odwrotnie!

    Ewa

  • 124. Data: 2015-02-20 22:13:23
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-20 o 22:02, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-02-20 21:44, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Twoja wina, Twoja wina, Twoja bardzo wielka wina.

    Już wypite.

    Ewa

  • 125. Data: 2015-02-20 22:20:22
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:36:08 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Chyba pisząc użyłaś niewidzialnego atramentu... bo nigdzie powyżej
    > nie widziałem odpowiedzi ani na pierwsze ani na drugie pytanie...

    A bo Ty "Galę" tylko czytasz - a tam jest wszytsko kawa na ławę :-]

    Nie jestem czytelnikiem "Gali". RECENZENTEM.

    > Ilu takich czytelniczek miałaś okazję poznać

    ILE. W tym momencie poznaję następnego.

    > osobiście że zdołałaś sobie
    > wyrobić na podstawie tej próbki tak doskonale szczegółową opinie na
    > temat grupy kilkuset tysięcy ludzi?

    Prawie wszystkie nauczycielki, urzędniczki, sprzątaczki czytają tego typu
    "publikacje". Tych pań znam dużo z samych bytności u fryzjera (tam się
    dosyć dobrze ludzi poznaje, choćby tylko słuchając, co i jak mówią),
    jakieś... 4*12*30=1440
    CBOS robi badania na podobnych liczebnie grupach, a jakoś nie zgłaszasz
    pretensji co do liczbowej reprezentatywności tych grup :-]

    > A to ciekawe. Czym się Twoim zdaniem od publikacji różnią? :-)

    Publiką 3-)

    > Bo dla mnie

    Dla Ciebie.

    > "czasopismo" to szczególny rodzaj ogólniejszego
    > pojęcia "publikacja". Coś tak jak jabłko to szczególny rodzaj owoca.

    OWOCU. Czytelnik "Gali", prawda?
    :-PPP

    > Zastanawiam się teraz dlaczego sama będąc takim "niewykształconym,
    > kulturalnie nieobytym, niezorientowanym w sytuacji politycznej ani
    > w żadnym innym aspekcie nie interesującym się własnym krajem,
    > pozbawiony punktów odniesienia do oceny faktycznych wartości filmu
    > "Ida" czytelnikiem brukowców

    Przeczytałam, żeby móc zrecenzować. Powinno się wiedzieć, co jest jakie,
    żeby to recenzować. I nie jest się z tego powodu zaraz "czytelnikiem".

    > podpisałaś petycję na temat tego filmu...
    > Dziwna to, zaprawdę, niekonsekwencja.

    Gdzie tu widzisz niekonsekwencję? - nie odróżniasz petycji od recenzji? Po
    to właśnie są recenzje, żeby się na nich można było oprzeć podpisując
    petycję.

    Czy obecnego prezydenta znają OSOBIŚCIE wszyscy jego wyborcy? - no popatrz,
    a podoba im się. :->
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 126. Data: 2015-02-20 22:54:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:47:34 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Skąd Ty, wszechwiedząca, wywnioskowałaś że Ewa coś SKOPIOWAŁA?

    A gdzie ja pisałam o EWIE? - przecież pisała o "takich, którzy". Znowu
    przeinaczasz?

    > W szczególności skopiowała coś w piracki sposób?
    > Przecież ktoś inny mógł gazetę kupić i dać jej DVD do obejrzenia...
    > Co w tym pirackiego widzisz?

    J.w.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 127. Data: 2015-02-20 22:54:41
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 14:49:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Masz coś do ukrycia że tak strasznie uparcie wymigujesz się od odpowiedzi?

    Nie - przecież cały czas czekam na cytat.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 128. Data: 2015-02-20 22:56:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 22:03:49 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 21:33, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Taczkę.

    No właśnie.

    > Czytaniem też je nadużywasz.

    A tego to Ty nie wiesz, czy nad-.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 129. Data: 2015-02-20 22:56:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Nie jestem czytelnikiem "Gali". RECENZENTEM.

    Acha :-)))

    > ILE. W tym momencie poznaję następnego.

    W przeciwieństwie do Ciebie, o istnieniu obu tytułów dowiedziałem
    się dzisiaj. Do fryzjera wybieram się dopiero za tydzień, więc nie
    sądzę abyśmy mogli się wymieniać opiniami o treści zawartej w tych
    publikacjach conajmniej do tego czasu :-))

    > Prawie wszystkie nauczycielki, urzędniczki,
    > sprzątaczki czytają tego typu "publikacje".

    A po czym poznajesz, że są czytelniczkami a nie recenzentkami? :-)
    Może u tego samego fryzjera wzięły brukowca do ręki z tego
    samego powodu co Ty go bierzesz ZA KAŻDYM RAZEM ?

    O, już oswoiłaś się widzę ze słowem "publikacja".
    Czyżbyś sprawdziła znaczenie tego słowa
    i już mnie nie będziesz niesłusznie poprawiać?
    Mogłabyś przeprosić za swoją pomyłkę...

> [...]
    > CBOS robi badania na podobnych liczebnie grupach, a jakoś nie
    > zgłaszasz pretensji co do liczbowej reprezentatywności tych grup :-]

    Widzę, że pomyliłaś małą grupkę ludzi skoncentrowaną w Twojej
    okolicy chodzących do tego samego fryzjera pewnie w podobnej
    grupie wiekowej zbieraną na przestrzeni 30 lat, być może z wieloma
    powtórzeniami tych samych osób liczonych wielokrotnie z badaniami
    CBOSu gdzie dobiera się próbkę być może równieliczebną ale
    składającą się z ludzi różniących się płcią, statusem społecznym,
    wykształceniem, wiekiem i poziomem kultury :-) Dobre!

    > Przeczytałam, żeby móc zrecenzować. Powinno się wiedzieć, co jest jakie,
    > żeby to recenzować. I nie jest się z tego powodu zaraz "czytelnikiem".

    Dla mnie recenzent to szczególny rodzaj czytelnika, zwłaszcza
    jeśli czyta się publikację regularnie, jak to sama opisałaś...
    A więc będąc recenzentem jesteś dla mnie również czytelnikiem.
    Czy tego chcesz czy nie chcesz...

    > Gdzie tu widzisz niekonsekwencję? - nie odróżniasz petycji od recenzji?
    > Po to właśnie są recenzje, żeby się na nich można było oprzeć podpisując
    > petycję.

    Rozumiem, że do podpisania petycji na temat filmu nie jest potrzebne
    wiedzieć jaki jest ten film i co w nim było jak przedstawione?

  • 130. Data: 2015-02-20 22:58:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > A mogło być nawet odwrotnie!

    Mogło, jak najbardziej :-)

    A jesteś recenzentką czy tylko czytelniczką? :-)))