  • 131. Data: 2015-02-20 23:00:25
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 21:16:54 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-20 21:09, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Ja przynajmniej muszę udawać.

    Świetnie Ci idzie, coraz lepiej, powiedziałabym...

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 132. Data: 2015-02-20 23:04:16
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 20:02, XL pisze:
> [...]
    ..

    > A gdzie "oświadczałam, ze nie oglądałam"?

    oj było było :) coś w ten deseń, że nie musisz oglądać, bo twoje
    autorytety ci opowiedziały. Więc radośnie podpisałaś. pewnie nawet nie
    wiesz co podpisałaś. Dobrze, że tym razem była to tylko petycja :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 133. Data: 2015-02-20 23:08:04
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 20:33, XL pisze:

    > No więc jeśli NIE MASZ cytatu, to gdzie w tej chwili można sobie wsadzić
    > Twoje zdanie?

    ten może być?

    "są to trzy inteligentne osoby, których
    zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była."

    :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 134. Data: 2015-02-20 23:12:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > A gdzie ja pisałam o EWIE? - przecież pisała o "takich, którzy".
    > Znowu przeinaczasz?

    Powiem Ci tak.. zabawna jestes... przykuwasz uwagę.

    Niestety dzieje się to na takiej zasadzie na jakiej również
    przykuwa uwagę cyrk który przyjeżdza do miasta ze swoim
    freak show... i pokazuje ludziom karłów, baby z brodą
    czy też dziewczynki które mogą wywinąć fikołka zawijając
    się przy tym w ciasny węzeł. Ale niestety szybko się to nudzi...

    Ja już jestem na tym etapie że czekam aż cyrk pojedzie dalej
    i będzie można wreszcie posprzątać i wrócić do normalności...

    Nie wybierasz się gdzieś przypadkiem na jakieś wczasy?
    Chcielibyśmy trochę odpocząć...

  • 135. Data: 2015-02-20 23:15:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:56:48 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Acha :-)))

    Aha.

    > W przeciwieństwie do Ciebie, o istnieniu obu tytułów dowiedziałem
    > się dzisiaj. Do fryzjera wybieram się dopiero za tydzień, więc nie
    > sądzę abyśmy mogli się wymieniać opiniami o treści zawartej w tych
    > publikacjach conajmniej do tego czasu :-))

    A kto się chce wymieniać?

    > A po czym poznajesz, że są czytelniczkami a nie recenzentkami? :-)

    Ponieważ je systematycznie kupują i święcie wierzą w to, co tam napisano.

    > Może u tego samego fryzjera wzięły brukowca do ręki z tego
    > samego powodu co Ty go bierzesz ZA KAŻDYM RAZEM ?

    A gdzie napisałam "za każdym razem"? - znowu brak cytatu?

    > O, już oswoiłaś się widzę ze słowem "publikacja".

    Tak, z "publikacją" na pewno.

    > Czyżbyś sprawdziła znaczenie tego słowa
    > i już mnie nie będziesz niesłusznie poprawiać?
    > Mogłabyś przeprosić za swoją pomyłkę...

    Ty za swoje nie przeprosiłeś.

    > Widzę, że pomyliłaś małą grupkę ludzi skoncentrowaną w Twojej
    > okolicy chodzących do tego samego fryzjera pewnie w podobnej
    > grupie wiekowej zbieraną na przestrzeni 30 lat, być może z wieloma
    > powtórzeniami tych samych osób liczonych wielokrotnie z badaniami
    > CBOSu gdzie dobiera się próbkę być może równieliczebną ale
    > składającą się z ludzi różniących się płcią, statusem społecznym,
    > wykształceniem, wiekiem i poziomem kultury :-) Dobre!

    W ciągu 30 lat ta sama okolica, ten sam fryzjer i te same spotykane tam
    osoby? Raczysz żartować.
    U KAŻDEGO fryzjera ZAWSZE i WSZĘDZIE leżą tylko i wyłącznie czasopisma
    z/dla tej najbardziej reprezentatywnej grupy - jakoś nie spotkałam tam
    nigdy czasopism kulturalnych ani naukowych. Jeżeli więc osoby takie jak ja
    sięgają tam po nie, to tylko z chęci dowiedzenia się, co czyta tzw gmin.Bo
    to też wiedzieć warto.

    > Dla mnie recenzent to szczególny rodzaj czytelnika,
    > zwłaszcza
    > jeśli czyta się publikację regularnie, jak to sama opisałaś...
    > A więc będąc recenzentem jesteś dla mnie również czytelnikiem.
    > Czy tego chcesz czy nie chcesz...

    SZCZEGÓLNYM RODZAJEM.

    > Rozumiem, że do podpisania petycji na temat filmu nie jest potrzebne
    > wiedzieć jaki jest ten film i co w nim było jak przedstawione?

    Byłeś na Księżycu?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 136. Data: 2015-02-20 23:18:04
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
    >
    > Rozumiem, że do podpisania petycji na temat filmu nie jest potrzebne
    > wiedzieć jaki jest ten film i co w nim było jak przedstawione?

    Tyle naklepane literek a ty wciąż jeszcze nie wiesz, że recenzent to nie
    jest oglądający, ech...

  • 137. Data: 2015-02-20 23:19:36
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:12:49 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > i będzie można wreszcie posprzątać i wrócić do normalności...
    >
    > Nie wybierasz się gdzieś przypadkiem na jakieś wczasy?

    Wiem, że Cię męczę. Ale jest na to prosty sposób - przestań być wiernym
    czytelnikiem. Tylko jednego czytelnika mniej, a jaka to będzie ulga (dla
    Ciebie) 3-]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 138. Data: 2015-02-20 23:19:54
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-20 22:56, obywatel XL uprzejmie donosi:

    Czyż nie wystarczy, że zrecenzuję?

  • 139. Data: 2015-02-20 23:25:24
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 23:18:04 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Tyle naklepane literek a ty wciąż jeszcze nie wiesz, że recenzent to nie
    > jest oglądający, ech...

    Ależ recenzenci _na pewno_ oglądali "Idę", szczerze w to wierzę - inaczej
    nie można byłoby sie oprzeć na ich recenzjach 3-]
    A ślepi/głusi to już w ogóle won od wydawania wszelkich opinii!

    PS. Idzie Ci coraz lepiej to "udawanie"... Ciekawe, do czego to prowadzi
    3-]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 140. Data: 2015-02-20 23:26:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Ponieważ je systematycznie kupują i święcie wierzą w to, co tam napisano.

    Mówimy wciąż o tych (średnio) 4 osobach które spotykasz
    raz na miesiąc u fryzjera? Czy coś się zmieniło?

    Czyli fakt kupowania dla Ciebie jest determinującym czynnikiem
    odróżniającym recenzenta od czytelnika?

    > A gdzie napisałam "za każdym razem"? - znowu brak cytatu?

    Sugerujesz że nie za każdym razem bierzesz brukowca do ręki
    aby zrobić recenzję? Czasem bierzesz go dla rozrywki? :-)

    > Tak, z "publikacją" na pewno.

    To fajowo.

    > Ty za swoje nie przeprosiłeś.

    Oj, może nie zauważyłem swojej pomyłki?
    Czy poprawiłem Cię gdzieś niesłusznie?

    Poza tym, dlaczego swoje standardy kultury obniżasz z mojego powodu?
    Trzymaj klasę! Bądź wielką damą jaką jesteś, bez względu z kim piszesz...

    > W ciągu 30 lat ta sama okolica, ten sam fryzjer i te same spotykane tam
    > osoby? Raczysz żartować.

    Czy źle zinterpretowałem Twoje rachunki 4*12*30?

    > SZCZEGÓLNYM RODZAJEM.

    Tak czy inaczej - jesteś czytelnikiem, więc stosując TWOJĄ WŁASNĄ
    charakterystykę czytelnika możemy wiele o Tobie wywnioskować :-)

    > Byłeś na Księżycu?

    Obejrzałaś film "Ida" czy oparłaś się tylko na recenzjach?