  • 171. Data: 2015-02-23 08:56:54
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: Robson <r...@...pl>

    > "Nie życz drugiemu, co tobie niemiłe"

    W sumie racja, co mi ludzie z tych grup zawinili, żeby na nich trola
    nasyłać... ;)

  • 172. Data: 2015-02-23 13:44:17
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 08:56:54 +0100, Robson napisał(a):

    > W sumie racja, co mi ludzie z tych grup zawinili, żeby na nich trola
    > nasyłać... ;)

    Jeśli są równie tępi, jak wielu tutejszych, to zaiste, tak, jestem trollem
    - każdy, kto wkracza z wiedzą w niedoksztakcony tłum jest trollem.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 173. Data: 2015-02-23 15:36:36
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-02-23 o 13:44, XL pisze:

    > Jeśli są równie tępi, jak wielu tutejszych, to zaiste, tak, jestem trollem
    > - każdy, kto wkracza z wiedzą w niedoksztakcony tłum jest trollem.

    Co ci kobieto po tej wiedzy, jeśli nie umiesz z niej skorzystać? Widać,
    że do szkoły niosłaś nie kaganek ale kaganiec oświaty.

  • 174. Data: 2015-02-23 19:14:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2015 15:36:36 +0100, Robson napisał(a):

    > Co ci kobieto po tej wiedzy, jeśli nie umiesz z niej skorzystać? Widać,
    > że do szkoły niosłaś nie kaganek ale kaganiec oświaty.

    Wprost bije od ciebie ta światłość.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 175. Data: 2015-02-24 08:31:33
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Wprost bije od ciebie ta światłość.

    Ja, na szczęście, miałem mądrych nauczycieli, nie takich jak ty. I
    nauczyli mnie, że jeśli grupa jest o domach, mieszkaniach i
    przyległościach to się jej nie zaśmieca wszystkim. Z mojej strony EOT,
    bo jak mówią, z idiotą się nie dyskutuje, bo sprowadza człowieka do
    swojego poziomu i pokonuje doświadczeniem.

  • 176. Data: 2015-02-24 12:29:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 08:31:33 +0100, Robson napisał(a):

    > Z mojej strony EOT,
    > bo jak mówią, z idiotą się nie dyskutuje, bo sprowadza człowieka do
    > swojego poziomu i pokonuje doświadczeniem.

    Toteż ja z tobą nie _dyskutuję_ - jak zauważyłeś.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 177. Data: 2015-02-26 15:15:00
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-02-20 o 20:04, XL pisze:

    > U nas kina pełne.

    Może drogi internet macie.
    Albo może brak konkurencji.
    A może w Twoim rejonie jest
    powszechna mutacja w genie KIN-0.

  • 178. Data: 2015-02-26 18:07:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 15:15:00 +0100, zażółcony napisał(a):

    > Może drogi internet macie.
    > Albo może brak konkurencji.
    > A może w Twoim rejonie jest
    > powszechna mutacja w genie KIN-0.

    Nie, po prostu jest tradycja chodzenia do kina.
    --

    XL
    pewni siebie.