  • 161. Data: 2015-02-21 00:26:39
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ikka" <i...@n...pl> wrote in message
    news:mc8fdf$eio$1@node1.news.atman.pl...

    > widzę, że magalomania to najmniejszy twój problem.
    > przykro mi, naprawdę.

    Wszyscy dobrze wiemy że XL to właśnie dokładnie napisała.
    Ona też dokładnie wie, że filmu nie oglądała i *dlatego* to napisała.

    To co się teraz dzieje to taka nudna gra, przekomarzanki,
    infantylne (nawet nie z LO tylko z podstawówki) i wymigiwanie
    się od odpowiedzialności za swoje słowa.

    Bardzo, bardzo nie chce się przyznać że nie oglądała filmu...
    Tylko nie wiem czemu, skoro tak święcie jest przekonana
    że nie trzeba go oglądać aby podpisać petycję...

    Myślę, że nie ma sensu więcej na ten temat tracić czasu.
    Jak myślisz?

  • 162. Data: 2015-02-21 00:31:24
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-02-21 o 00:26, Pszemol pisze:
> [...]
    > że nie trzeba go oglądać aby podpisać petycję...
    >
    > Myślę, że nie ma sensu więcej na ten temat tracić czasu.

    w sumie to po to tu zaglądam, żeby potracić trochę czasu :) nieczęsto
    mam go aż tyle, ale xl niezmiennie mnie bawi :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 163. Data: 2015-02-21 00:33:24
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:19:13 +0100, ikka napisał(a):

    > widzę, że magalomania to najmniejszy twój problem.

    Jeśli masz na myśli mEgalomanię, to rzeczywiście jest maleńka - ale z tym
    problemem to zdecydowanie przesadzasz, bardzo lubię swoją miniunią
    megalomanię 3-]

    > przykro mi, naprawdę.

    No to straszna biedulka z Ciebie. //mówiłam, że przyjdzie czas na litość

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 164. Data: 2015-02-21 00:36:31
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-02-21 o 00:33, XL pisze:

    > Jeśli masz na myśli mEgalomanię, to rzeczywiście jest maleńka - ale z tym
    > problemem to zdecydowanie przesadzasz, bardzo lubię swoją miniunią
    > megalomanię 3-]

    jest mi kompletnie obojętne, co lubisz i jak to określasz. ja tylko
    stwierdzam fakt.

    > No to straszna biedulka z Ciebie. //mówiłam, że przyjdzie czas na litość

    wzruszające :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 165. Data: 2015-02-21 00:38:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ikka" <i...@n...pl> wrote in message

    > w sumie to po to tu zaglądam, żeby potracić trochę czasu :)
    > nieczęsto mam go aż tyle, ale xl niezmiennie mnie bawi :)

    Ach, no tak - chyba że tak - to w takim razie
    pozdrawiam serdecznie i już nie przeszkadzam w zabawie :-))

  • 166. Data: 2015-02-21 00:39:52
    Od: ikka <i...@n...pl>

  • 167. Data: 2015-02-21 00:54:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:36:31 +0100, ikka napisał(a):

    > jest mi kompletnie obojętne, co lubisz i jak to określasz. ja tylko
    > stwierdzam fakt.

    Recenzujesz. A oglądałaś chociaż?
    3-]

    > wzruszające :)

    Atam. Qra ciągle coś tam udaje, to i ja mogę fkącu.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 168. Data: 2015-02-21 01:18:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2015 00:31:24 +0100, ikka napisał(a):

    > w sumie to po to tu zaglądam, żeby potracić trochę czasu :) nieczęsto
    > mam go aż tyle, ale xl niezmiennie mnie bawi :)

    To się cieszę, bo bawiąc SIĘ, bawię i Ciebie. Tylko taka zabawa jest
    PRAWDZIWĄ zabawą.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 169. Data: 2015-02-21 13:45:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Qrczak wrote:

    > Dnia 2015-02-19 23:00, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > Na medycynie cisza, więc może uznajmy, że tak...

    Albo wręcz przeciwnie...

    J. ze szklanką do połowy pustą

    www.kontestacja.com

  • 170. Data: 2015-02-21 13:49:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robson wrote:

    > Tak jak na komputery, samochody i sex. Tam też napisz.

    "Nie życz drugiemu, co tobie niemiłe"

    J.

    www.kontestacja.com