  • 51. Data: 2015-02-24 20:29:31
    Temat: Re: Wybuch gazu -W butli
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 19:36:31 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    > To juz wiesz, że z CHAMEM sie nie gada, czy jeszcze trochę popróbujesz
    > zgrywać tego innego, lepszego...?
    > --
    >
    > XL
    > "Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy
    > na jego siły i środki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co
    > ludziom jest potrzebne. Czegóż nam brakuje? Oto rządu silnego i ustalonego
    > ładu prawnego, a wtedy wszystko będziemy mieli i stać będziemy silni i
    > pewni siebie.
    > Jan Zamoyski, fragment przemówienia sejmowego z 1575.

    czytaj babo jedna bo drugi raz nie napiszę. Przepraszam za to co napisałem, ale bez
    czynnego żalu. Ty nie jesteś głupia. Wręcz przeciwnie, bijesz na łeb niejednego z
    grup. Ale masz wadę. Wyłazi z Ciebie taki skurwysyński nauczycielski charakterek. Nie
    ma ludzi którzy wiedzą wszystko. W tym temacie rację masz tylko z tym że gaz wybucha
    i że sam z siebie w butli nie wybuchnie. Walcz z tym przyzwyczajeniem że wiesz
    wszystko a nie jest wykluczone że za krótki czas nikt się Ciebie czepiał nie będzie.

  • 52. Data: 2015-02-24 20:30:42
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 06:53:34 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Ja nie agresor i pierwszy na noże nie idę, przynajmniej się staram żeby tak było.
    Muszę mieć powód.

    Masz - "bo tak". Spływaj, gościu.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 53. Data: 2015-02-24 21:23:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 11:29:31 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    wszystko a nie jest wykluczone że za krótki czas nikt się Ciebie czepiał nie będzie.

    Jak ja lubię, kiedy napisanie kilku madrych słów ktoś z kompleksami odbiera
    tak jak Ty. Ja mam syndrom nauczyciela? - wiem bardzo dużo, o wiele więcej,
    niż piszę, bo to, co piszę, to nie jest żadne "wszystko", to są rzeczy
    podstawowe. Kiedy ktoś takiego czegoś nie wie, szlag mnie trafia, jak to
    możliwe w ogóle.
    To ty masz syndrom ucznia i polega on na tym, że kiedy ktoś wie WIĘCEJ od
    ciebie, to już jest dla ciebie "WSZYSTKO" i budzi to twoją niepohamowaną
    agresję. Tacy jak ty zakładają nauczycielowi kosz na łeb tylko z tego
    powodu, że wie więcej. Obrażasz zawsze pierwszy, własnie z tego powodu.
    Odpowiadam chamstwem na chamstwo, bo inaczej nie warto. EOT i nie wchodź mi
    w drogę, odfiltruj sobie, jeśli nie jesteś w stanie powstrzymać się od
    czytania. Będziesz zdrowszy. Przeprosiny przyjmuję, bo choć były "bez
    czynnego żalu", to powiedziałeś przy ich okazji prawdę - tak, jestem mądra.
    I właśnie dlatego mam mnóstwo przeciwników. Taki los.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 54. Data: 2015-02-24 22:06:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    > powiedziałeś przy ich okazji prawdę - tak, jestem mądra.
    > I właśnie dlatego mam mnóstwo przeciwników. Taki los.

    No to mnie teraz rozbawiłaś i to do łez :-)))))))))))
    Ubolewam nad Twym losem zapewne ze wszystkimi tutaj...

  • 55. Data: 2015-02-24 22:21:29
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 22:05:59 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > No to mnie teraz rozbawiłaś i to do łez :-)))))))))))
    > Ubolewam nad Twym losem zapewne ze wszystkimi tutaj...

    Sam widzisz. Niereformowalna nawet jak do białego człowieka napisać.

  • 56. Data: 2015-02-24 22:33:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Sam widzisz.
    > Niereformowalna nawet jak do białego człowieka napisać.

    Zgadzałem się z Tobą co do opinii od samego początku...
    Chodziło mi tylko o Twoją reakcję - ale już to wyjaśniliśmy sobie.
    Pozdrawiam i dobranoc.

  • 57. Data: 2015-02-24 23:34:51
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-02-23 o 21:20, Jeffrey pisze:

    > no nie do końca nie wiedział przecież bo sprawdzał w ten sposób świerzo
    > podłączaną butlę
    > z innej beczki, tak samo któryś fachowiec sprawdzał naprawianą kuchenkę
    > gazową dla mojego znajomego, tutaj faktycznie skończyło się remontem
    > kapitalnym kuchni a "fachowiec" wymagał dłuższej rechabilitacji

    Ale ta naprawiana kuchenka gazowa była na gaz z butli czy ziemny? Ten
    drugi, to rozumiem, bo tam większe ciśnienie i inna "wybuchowość" Przy
    okazji, co było naprawiane w tej kuchence?
    Tak zupełnie przy okazji, dla tych, co twierdzą, że jak auto ma LPG i
    się będzie palić, to jest to bomba:

    http://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc

  • 58. Data: 2015-02-24 23:47:22
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2015 15:06:04 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    >
    > No to mnie teraz rozbawiłaś i to do łez :-)))))))))))
    > Ubolewam nad Twym losem zapewne ze wszystkimi tutaj...

    Nie ubolewaj, tylko nie czytaj. Po co ten niepotrzebny ból.

    "Jest to właśnie przekleństwo pięknych kobiet aby udowodnić że potrafią
    myśleć, muszą nierzadko stać się chodzącą wikipedią a i tak, przeważnie
    oraz kategorycznie, zarzuca się im: fart, szczęśliwy traf bądź specyficzny
    zbieg okoliczności jeśli chodzi o kwestie intelektualne. Nawet nie zdajesz
    sobie sprawy z krzywdzącej roli stereotypów, w tej kwestii. (...) Suma
    urody i intelektu w jednej kobiecie, nadal jest dal wielu osób, niemożliwym
    kuriozum, nie dającym się zaobserwować w przyrodzie. Przez wieki, wiele
    kobiet, cierpiało z tego powodu."
    Z internetu - o Monice Bellucci.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 59. Data: 2015-02-25 07:11:59
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-24 23:47, obywatel XL uprzejmie donosi:

    Niemożliwe!!!
    Myślałam, że o Tobie.

  • 60. Data: 2015-02-25 15:30:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 07:11:59 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-24 23:47, obywatel XL uprzejmie donosi:

    > Niemożliwe!!!
    > Myślałam, że o Tobie.

    Jak widać nie tylko.
    Ale doceniam Twój wklad w ten wątek. Mam nadzieję, ze i uroda w ślad za nim
    też podąża.

    --

    XL
    pewni siebie.