  • 121. Data: 2019-03-10 07:56:02
    Temat: Re: Wylewka przed tynkami
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-08 o 15:45, Marek pisze:

    > No ale to nie problem tylko funkcjonalność spiżarni, w której powinno
    > być chłodniej.

    W niej wcale nie jest chłodniej, bo nie ma drzwi (jeszcze) pomiędzy
    kuchnią a spiżarnią.
    Opisałem jedynie moje odczucia przy wejściu na zimne kafelki - nie
    wyobrażam sobie tak zimnej podłogi w całym domu.
    --
    Pete

  • 122. Data: 2019-03-10 09:49:32
    Od: l...@g...com

    Bez podlogówki, w domu parterowym bez podpiwniczenia, szczegolnie przy kaflach,
    podłoga własnie taka jest. Bez dywanów, wykładzin średnio to wtedy wygląda.

  • 123. Data: 2019-03-10 13:29:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-03-10 o 04:31, l...@g...com pisze:
    > "A ile wg Ciebie?
    > mierzyłeś kiedyś temp w domu tak trochę dokładniej niż termometr na ścianie? "
    >
    > Mierzyłem koło okien, jest niższa, co oczywiste, niż średnia temperatura wewnętrzna
    w pomieszczeniy. Nie wynosi, jak piszesz, te przykładowe 50-60 stopni.
    No pewnie że nie będzie wynosić, w końcu to powietrze już oddało
    energię, wypromieniowało ciepło
    przez okno, takie rzeczy mierzy się termowizją i trzeba mieć pojęcie jak
    to zmierzyć.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 124. Data: 2019-03-10 14:19:55
    Od: l...@g...com

    Wypromieniowało mówisz, jesli tak mówisz to pewnie tak jest.

  • 125. Data: 2019-03-10 14:21:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Aha. Termowizja. A jak robili kiedy nie bylo termowizji? W internetach mowia ze ktos
    wygrac nie moze a przegrac nie potrafi. Pasuje do Ciebie jak ulal. Zajebales jak
    chory w kubel a teraz pietrzysz problemy zeby sie wykpic. Oczywiscie udajesz ze mojej
    propozycji z mierzeniem temperatur nie zauwazyles.

  • 126. Data: 2019-03-10 18:34:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    chory w kubel a teraz pietrzysz problemy zeby sie wykpic. Oczywiscie udajesz ze mojej
    propozycji z mierzeniem temperatur nie zauwazyles.

    Po co mam tumanowi coś tłumaczyć, jesteś noga z fizyki i już to udowodniłeś
    przy temacie wentylacji i rekuperatorów.
    A teraz możesz spadać na drzewo.

  • 127. Data: 2019-03-10 21:41:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To czy bede spadal gdziekowiek bedzie moja decyzja. Z rekuperatorami udowodniem na
    tyle ich nieskutecznosc ze zmienilo sie tlumaczenie po co sa. Od tamtego czasu sa dla
    komfortu a nie dla oszczednosci i sie z tym zgadzam. Oczywiscie nie wezmiesz udzialu
    w tescie jaki zaproponowalem bo jestes typowym wiejskim glupkiem. Nie mozesz sobie
    pozwoic zebys przylozyl reke ze wyszedles na glupka.

  • 128. Data: 2019-03-10 22:20:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    w tescie jaki zaproponowalem bo jestes typowym wiejskim glupkiem. Nie mozesz sobie
    pozwoic zebys przylozyl reke ze wyszedles na glupka.

    Ciebie nikt nie przebije w głupocie.

  • 129. Data: 2019-03-10 23:10:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kto ci w to uwierzy jak w innych sprawach klamiesz. Chuba tylko taki sam palant jak
    ty.

  • 130. Data: 2019-03-11 08:36:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Mar 2019 23:42:02 +0100, Jarosław Sokołowski

    > Ale znaczenie ma właściciel nóg owych oraz głowy nosiciel.
    > Ja w każdym razie lubię w krainach o klimacie mi przyjaznym,
    > wieczorami stąpać bosymi stopy, gdy w powietrzu czuć jeszcze
    > gorąc dnia, po chłodnym kamieniu ulicy. Także samo przyjemność
    > mi sprawia, gdy w skwarze południa nurzam stopy w rozedrganej
    > toni morskej wody, pijąc przy tym kawę lub czerwone wino.

    I jednocześnie nie chronisz przy tym wszystkim głowy przed skwarem lejącym
    się z nieba? Bo ponownie, na niewiele zda się chłodzenie stóp jeśli głowa
    będzie płonąć.

    --
    Pozdor
    Myjk