  • 11. Data: 2013-01-19 09:22:43
    Temat: Re: Wysokość miski sedesowej
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    ToMasz wrote:

    > Polecam "nasikać" z butelki (do ubikacji) czymś co świeci w uv raz
    > dziennie i po tygodniu wejść do kibla ze świetlówką UV
    >
    > ToMasz

    rozumiem co masz na myśli ale dziękuję postoję, zresztą w moczu nie ma
    bakterii itp
    do pisuaru byłoby najlepiej ale niestety w domu mało kto go posiada

    jeffrey

  • 12. Data: 2013-01-19 10:55:55
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> wrote in message
    > rozumiem co masz na myśli ale dziękuję postoję, zresztą w moczu nie ma
    > bakterii itp
    > do pisuaru byłoby najlepiej ale niestety w domu mało kto go posiada

    Utrzymując wspomniany element wyposażenia w czystości samodzielnie, szybko
    dochodzi się do pragmatycznego wniosku, że lanie na siedząco opłaca się lepiej.

  • 13. Data: 2013-01-19 11:57:35
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    Czesc -)

    > Ale właśnie wróciłem ze szpitala - miałem tam kibelek wyraźnie wyższy niż
    > w domu (w blokach) i siedziało mi się rewelacyjnie - i siadało, i
    > wstawało. I zacząłem mierzyć ten w blokach - ma 44cm od podłogi. Polatałem
    > po marketach i zonk

    Hehehe, no tak to jest.
    Njwyrazniej kibelka nie montowal
    fachowiec, bo miara miarą ale oprocz tego sprawdza sie wrazenia
    artystyczne z siadania i wstawania z kibelka przez domowników.

    Mozna dla porownania zmierzyc zwykly kibelek kompaktowy.

    Co ciekawe dla zrobienia klocka lepiej miec nogi troche ugiete
    ale wstawanie z takiej pozycji dla osob z dolegliwosciami
    aparatu ruchu to masakra i pot, jesli jeszcze
    sa rece sprawne to jakos idzie.

    Idealnie bylby ruchomy w pionie kibel ->
    siadasz i delikatnie sie opuszcza, kiedy wstajesz wtedy kibelek
    podnosi sie do gory.

    Bez zamontowania uchwytów pomocnych podczas wstawania sie
    nie obejdzie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 14. Data: 2013-01-19 15:30:08
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.01.2013 10:55, PcmOl pisze:

    > lanie na siedząco
    > opłaca się lepiej.
    dziwnie to ująłeś, ale zgadza się.
    Jak kogoś nogi bolą to sobie odpocznie, jak syn się tak nauczy to potem
    deska i podłoga nie jest obsikana (bo nie zdążył i nie było już czasu
    celować), żona nie marudzi kto deski nie opuścił, nie podniósł itp.

    Byle by męskich odruchów nie zatracić i w marketach lać na stojąco i
    czasem swoje inicjały w śniegu wysikać...

    ToMasz

  • 15. Data: 2013-01-19 18:59:44
    Od: p...@t...pl

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 15:30:08 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    >

    > Byle by męskich odruchów nie zatracić i w marketach lać na stojąco i
    >
    > czasem swoje inicjały w śniegu wysikać...

    Generalnie czym dalej tym lepiej :)

  • 16. Data: 2013-01-19 20:55:26
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "cte" <c...@o...eu.com> wrote in message news:kdc7gi$2vas$1@bgp1.inds.pl...
    > Hydraulik (na marginesie: knypek o 25 cm niższy ode mnie) założył mi
    > stelaż na "standardowej wysokości" - tzn. kreska 1 metr = 1 metr (może
    > 99cm) od podłogi. W sumie nie protestowałem, bo uznałem że wie co robi.
    > Ale właśnie wróciłem ze szpitala - miałem tam kibelek wyraźnie wyższy

    Podobno czym bardziej sie wypinamy tym bardziej fizjologiczne wypróżnienie ?
    :-)
    Chyba najzdrowiej kucać :-)

  • 17. Data: 2013-01-20 10:21:38
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    ps.com...
    > Generalnie czym dalej tym lepiej :)

    A to może być przyczynkiem ustanowienia zasady wieszania sedesu zawsze na
    krótszym boku prostokątnego pomieszczeszczenia. ;-)
    ....lub innych rewolucyjnych zmian w projetowaniu toalet..... :-)

    Jak to ujęła moja partnerka: co najmniej połowa ludzkości sika na siedząco.

  • 18. Data: 2013-01-20 17:18:38
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    PcmOl wrote:
> [...]
    > ....lub innych rewolucyjnych zmian w projetowaniu toalet..... :-)
    >
    > Jak to ujęła moja partnerka: co najmniej połowa ludzkości sika na

    muszle niestety nie są zbyt ergonomicznie przystosowane do sikania
    przez facetów na siedząco
    jakbym nie trzymał zawodnika w dół to bym miał osikane spodnie bo by
    wyleciało pod deską

    jeffrey

  • 19. Data: 2013-01-20 20:26:19
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2013 17:18:38 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

> [...]
    >
    > przez facetów na siedząco
    >
    > jakbym nie trzymał zawodnika w dół to bym miał osikane spodnie bo by

    W wzwodzie w ogóle ciężko się sika ;D

  • 20. Data: 2013-01-20 22:39:47
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote: