  • 1. Data: 2012-06-27 15:48:15
    Temat: Zabudowa kuchni - jak się za to zabrać
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    Termin mocno odległy ale mam takie zapytanie:

    Chcę dać płytki miedzy górnymi a dolnymi szafkami. Na wprost jak się
    stoi i te kawałeczki z boku, na ścianach lewej i prawej. Mam ściany
    otynkowane. Meble nie wybrane. Jak dam płytki dużo za nisko - będą
    wyglądały brzydko schowane za blatem. Jak dam za wysoko - porażka. Jak
    dam w sam raz, to co mam zrobić ze ścianami bocznymi - płytki będą
    odstawały od ściany i z boku to będzie widać (z jednej strony ciąg chcę
    zakończyć lodówką, ona to zasłoni, ale druga strona będzie się rzucała w
    oczy.

    Mam teraz takie coś i płytki a) wystają na bocznej ścianie, b) te na
    ścianie "na wprost" lekko chowają się pod górne szafki i je odpychają od
    ściany (na górze są odsunięte na kołkach więc nie widzą na ukos, ale ta
    szczelina jakaś tam jest) więc całość niezbyt ładnie wygląda...

    No i jeszcze jak brać wymiary skoro tynk już mi zabrał parę centymetrów
    a płytki zabiorą kolejne - czy mierzenie pod meble przeprowadza się
    dopiero po płytkach?

  • 2. Data: 2012-06-27 21:26:42
    Temat: Re: Zabudowa kuchni - jak się za to zabrać
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 27-06-2012 o 15:48:15 cte <c...@o...eu.com> napisał(a):

> [...]
    > odstawały od ściany i z boku to będzie widać (z jednej strony ciąg chcę
    > zakończyć lodówką, ona to zasłoni, ale druga strona będzie się rzucała w
    Daj tak aby zachodziły za szafki z dołu i góry masz wtedy swobodę w wyborze
    szafek, a bok się maskuje listwą sam mam tak i stolarz dorobił do szafki z
    tyłu listwę
    która idealnie zamaskowała szparę, czyli da się :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2012-06-27 23:35:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > tyłu listwę
    > która idealnie zamaskowała szparę, czyli da się :)

    Można też kafelki "wpuścić" w tynk, ale na to już chyba za późno. Choć
    szczerze powiedziawszy, jeszcze nie widziałem takiego "wpuszczenia"
    zrobionego idealnie równo,

    Pozdrawiam
    Ergie

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2012-06-28 08:13:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Miałem kiedyś w bloku płytki i przyjąłem wysokośc blatu wtedy zmierzonego w
    sklepie 80cm więc płytki wpuściłem na 2cm. Szafki powiesiłem tak aby
    zakrywały tyle samo od góry. Wyglądało OK. Teraz nie mam płytek tylko szkło
    i powiem że więcej płytek nie chcę.

    Marek

  • 5. Data: 2012-06-28 09:00:24
    Od: cart <a...@n...ma>

    cte <c...@o...eu.com> napisał(a):

    >No i jeszcze jak brać wymiary skoro tynk już mi zabrał parę centymetrów
    >a płytki zabiorą kolejne - czy mierzenie pod meble przeprowadza się
    >dopiero po płytkach?

    Olej płytki i po zrobieniu szafek daj lacobel. Wygląda 3x lepiej,
    bardziej praktyczny i wcale nie jest droższy.