  • Data: 2016-07-25 16:17:43
    Temat: Re: Zarysowana sciana
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 16:14:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jutro przychodzi pan zeby mi sciane pod ekran zrobic. Na scianie jest rysa w
    poziomie. Rysa zawsze sie tam robila jakis czas po malowaniu. Plan jest taki ze
    przykleja siatke i na nia jakis superfinisz naklada i szlifuje. Czy siatka
    zabezpieczy przed pekaniem w przyszlosci?

    Moim zdaniem nie. Zalezy co to za pekniecie.
    Najlepiej postaw "przedscianke" na konstrukcji stalowej z KG. Wtedy to co
    jest pod - niech sobie peka, a przy okazji bedziesz mial znacznie bardziej
    rowna powierzchnie niz stara wygipsowana sciana :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.