    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 25 Jul 2016 13:19:54 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zarysowana sciana
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 19:46:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nie wyjdzie super bez zrobienia wzornika. Wiem jak sie gnie na wzornikach duze i
    male elementy bo czesto obserwowalem pewnego stolarza ktory robil dziwne meble. Piec
    dni robil wzornik zeby potem w dwa dni wygiac drewno. Przy stu

    Bez problemu wyjdzie idealnie - bo "wzornikiem" bedzie stelaz. Chyba
    poradzisz sobie z narysowaniem polokregu na suficie i przeniesieniem tego
    na podloge? Potem tylko wzdluz narysowanego przykrecic profile przyscienne
    (po 3-4 sztuki max na luk na kazda strone powinny wystarczyc) i do tego
    krecisz naciety lekko (tez wystarczy kilka naciec na powiedzmy brzegowe
    50-80cm z plyty KG). Naciecia mozna zrobic nawet zwyklym nozem do tapet.
    Moim zdaniem jeden dzien zabawy przy piwku :)

    > Wyciecie w styropianie wydaje mi sie optymalne. Zrobi maszyna i to dokladnie.
    Dokladniej niz kazde giecie na wzorniku. Z wykonczeniem nie ma problemu. Siatka na
    klej, gladz i farba.

    No wlasnie te wykonczenie wyjdzie najgorzej bo ciezko sie szlifuje
    do rowna powierzchnie lukowate. Obraz moze powychodzic znieksztalcony :)
    Nie utrzymasz idealnie rownej powierzchni. Zreszta przy KG bedzie to samo ;)

    Dokladnosc wyjdzie w granicach milimetra moze dwoch. Przy gieciu plyty spodziewal bym
    sie dokladnosci liczonej w centymetrach.

    No nie zartuj sobie - dokladnosc bedzie taka z jaka dokladnoscia wykonasz
    sam stelaz. A to mozna zrobic co do mm.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.