  • Data: 2015-07-21 22:24:11
    Temat: Re: Zatarła ? sie pompa obiegowa cwu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-20 06:04, Jeffrey wrote:
    > to akurat z całkiem innej strony, jak padnie pompa obiegowa to masz
    > szanse nadal mieć ciepłą wodę

    Ale że jak?

    Mam pompę i nie mam zaworu zwrotnego w obiegu c.w.u. Obie ida do mojego
    kranu jako ciepła woda. W tej konfiguracji jesli padnie pompa nic nie
    stracę. Jesli założe zawór zwrotny to stracę 50% strumienia bez względu
    na stan pompy. Nie rozumiem dalej po co mi on.

    Swoją drogą zawor zwrotny nawet mi przez myśl nie przeszedł :/