  • 11. Data: 2017-05-24 08:27:23
    Temat: Re: Zbiornik na deszczówkę
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 06:48:46 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Jak to do myjki ciśn? Do Karchera nie wolno brudnej (znaczy nie
    > czystej z kranu) i nie potrafi zasysać z beczki - musi być podana
    > pod cisnieniem "kranowym". Czym tam myjesz cisnieniowo?
    Mnóstwo myjek, nawet tych tańszych ma możliwość zasysania wody ze zbiorników
    zewnętrznych.

  • 12. Data: 2017-05-24 09:09:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.05.2017 o 08:23, Myjk pisze:
    > Ja myślałem, że to się robi po to aby się z rynnien prosto pod dom nie
    > lało. :P Ja przerabiam istniejące szambo 6m3 na deszczówkę (muszę wyjąć,
    > albo urżnąć górny krąg, bo mi sterczy pół metra nad planowany poziom -- no
    > właśnie, da się to uciąć?
    Co do cięcia, to nie napisałeś z jakiego to jest materiału, ale
    obstawiam, że Bosch Multi Wheel da radę. Ja tym tnę tekstolit, inne
    plastiki, drewno, płyty itp.

    > BTW Właśnie robią mi kanalizację i mam rozkminkę czy odpływ z garażu robić
    > do szamba czy do deszczówki. Że z filtra basenowego będzie szło do
    > deszczówki to oczywiste (zawartość chloru większa niż w kranówce, ale też
    > szybko paruje), tylko czy te syfy z garażu jest "bezpiecznie" spuszczać do
    > deszczówki?
    W jakim sensie "bezpiecznie" i jakie "syfy"? Masz VW, który znaczy teren
    i zużywa na postoju tyle samo oleju, co w czasie jazdy ;-) ?
    Czy chodzi o sól w zimie i brud całoroczny?
    Jacek

  • 13. Data: 2017-05-24 09:31:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 May 2017 09:09:26 +0200, Jacek

    > Co do cięcia, to nie napisałeś z jakiego to jest materiału, ale
    > obstawiam, że Bosch Multi Wheel da radę. Ja tym tnę tekstolit, inne
    > plastiki, drewno, płyty itp.

    To są "zwykłe" kręgi betonowe. =]

    > W jakim sensie "bezpiecznie" i jakie "syfy"? Masz VW, który znaczy teren
    > i zużywa na postoju tyle samo oleju, co w czasie jazdy ;-) ?
    > Czy chodzi o sól w zimie i brud całoroczny?

    Raczej chodzi właśnie o syfy zbierane z drogi. O auto staram się dbać
    -- aczkolwiek zacisk mi raz strzelił i się garaż zalał płynem hamulcowym
    nim się spostrzegłem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-05-24 09:47:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.05.2017 o 06:48, Andrzej S pisze:

    > Jak to do myjki ciśn? Do Karchera nie wolno brudnej (znaczy nie
    > czystej z kranu) i nie potrafi zasysać z beczki - musi być podana
    > pod cisnieniem "kranowym". Czym tam myjesz cisnieniowo?
    1. jak zalejesz to pociągnie
    2. mam filtr, taki 5 cali za 20zł, a wkłady montuje te, które miałem w
    mieszkaniu.
    3. ja mam taki stojaczek, 80cm, a na nim dwie beczki. więc jak odkręce
    kranik to mam wytrysk na prawie metr!

    ToMasz