  • 31. Data: 2018-07-29 14:20:45
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-29 o 13:33, Kris pisze:
    > Albo oś ze zbozem miałeś albo jakiś inny feler
    > Swego czasu jak na wiosce mieszkałem to tez do młyna swoje zboze wozilismy i na
    mąke+ reszta połproduktów nam mielili
    > Po 100-200kg tej maki czasami mieliśmy w domu i nic złego się nie dzialo
    > Ale to z naszego zboza była, przy nas mielona.

    Ze zbożem to nic nie miałem, bo go nie zawoziłem. Po prostu jechałem,
    kupowałem i przywoziłem.

    Nie wiem czy problem był z tym młynem, czy ze zbożem, ale skutecznie się
    wyleczyłem.

  • 32. Data: 2018-07-29 15:37:16
    Od: l...@g...com

    W sklepowej mące też bywają mole, często ich po prostu nie widzimy.

  • 33. Data: 2018-07-29 15:40:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu nieukowcu sie sam zaorujesz. Jak sie okazalo ze grzalki mniej biora to teraz
    wciskasz kit ze tam silnik 1,8kW. To jak ktos taka maszynke co udajesz ze masz co ma
    moc maksymalna 1,6kW i wlaczy z dziesiecio godzinnym opoznieniem to mu 20kWh zuzyje?
    Wedlug ciebie tak bo wtyczka jest w kontakcie. Wszedlem na strony gdzie ludzie pisza
    ile im zuzywa pradu automat do pieczenia chleba. Pisza ze bochenek 75 deko 17 groszy
    a kilogramowy 25 groszy. Jaki masz cel zeby ciagle klamac i oszukiwac innych?

  • 34. Data: 2018-07-29 15:50:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Glowe sobie jeszcze wylecz.

  • 35. Data: 2018-07-29 19:32:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    a kilogramowy 25 groszy. Jaki masz cel zeby ciagle klamac i oszukiwac innych?

    Kłamiesz.

  • 36. Data: 2018-07-29 19:47:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Glowe sobie jeszcze wylecz.

    Nie licz na to, że mnie sprowadzisz do swojego poziomu.

  • 37. Data: 2018-07-29 19:48:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty jako strona nie mozesz oceniac ze klamie, mozesz byc jedynie niezadowolny.
    Rzetelnie cie ocenilem. Na dodatek jestem w stanie dac kilka linkow do forow roznych
    na ktorych wiele osob podaje zblizone dane odnosnie kosztow pradu zuzywanego przez
    maszynke do pieczenia chleba. I nie sa to zlotowki a kilkanascie - kilkadziesiat
    groszy za cykl. Kilkadziesiat to nie 99 a zawsze ponizej czterdziestu. Przyznaj sie
    ze koloryzowales, przepros i bedzie ok.

  • 38. Data: 2018-07-29 19:56:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.07.2018 19:32, Uzytkownik pisze:

    > Kłamiesz.

    Gdybyście obaj poszli do rabina, to obaj mielibyście rację.
    Z tym kłamaniem. I żona rabina też. Jak w tym szmocesie:

    Przychodzi dwóch Żydów do rabina, by ten rozsądził spór między
    nimi. Pierwszy opowiada jak to wygląda z jego strony, opowiada
    żarliwie całą historię, na co rabin odpowiada:
    - Masz rację.

    Po nim opowiada drugi historię ze swojego punktu widzenia i stara
    się dowieść, że słuszność leży po jego stronie. Także na jego wywód
    rabin odpowiada:
    - Masz rację.

    Na te słowa nie wytrzymała przysłuchująca się wszystkiemu żona
    rabina i mówi:
    - Przecież to niemożliwe! Oni spierają się ze sobą, o to który ma
    rację, a Ty mówisz, że mają ją obaj? To niemożliwe!

    Rabin z niezmąconym spokojem odpowiada:
    - Ty też masz rację!

  • 39. Data: 2018-07-29 19:59:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Musial by ci jeszcze jeden zwoj w mozgu urosnac zebyc sie zblizyl do mojego poziomu.

  • 40. Data: 2018-07-29 20:46:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Musial by ci jeszcze jeden zwoj w mozgu urosnac zebyc sie zblizyl do mojego
    poziomu.

    Nie rozumiem czym się szczycisz? To raczej ubolewać trzeba.

    Ale jak ci drugi urośnie to się pochwal. Z całą pewnością będzie to
    wydarzenie na miarę cudu. Może nawet wtedy zostaniesz beatyfikowany.