  • 41. Data: 2018-07-29 22:41:08
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Myla ci sie zwoje mozgowe z rogami jakie masz.

  • 42. Data: 2018-07-30 09:41:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 18:51, pilocik pisze:
> [...]
    zrosna_na_2019/

    > no to trzeba będzie dołożyć paneli, chociaz pewnie do opłat stałych też
    > trzeba będzie więcej dołożyć
    Co ciekawe energia ma drożeć aż do 2030 potem ceny się ustabilizują,
    wynika z tego że panele się szybciej spłacą niz myślimy, sam się
    zaczynam rozglądać za jakimiś tanimi używkami na dach.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 43. Data: 2018-07-30 12:30:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-27 o 12:30, Lisciasty pisze:
    > https://wysokienapiecie.pl/11817-ceny_pradu_i_gazu_w
    zrosna_na_2019/

    > Jest tam więcej oprócz energii elektrycznej i gazu.
    > Słabo to wygląda :/

    Jak na kogutkowe zachwyty nad posunięciami pisu powiedziałem, żeby
    poczekał chwilkę jak się kasa skończy to mnie od durni wyzwał. A tu
    proszę, niecały rok dotowania kopalni i cała polska zapłaci za 'złoto
    narodowe' ich mać.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2018-07-30 14:04:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 12:30, Pete pisze:
    zrosna_na_2019/

    > Jak na kogutkowe zachwyty nad posunięciami pisu powiedziałem, żeby
    > poczekał chwilkę jak się kasa skończy to mnie od durni wyzwał. A tu
    > proszę, niecały rok dotowania kopalni
    Kopalnie są dotowane odkąd pamiętam, to tak a propo.
    A tak w ogóle to powinny już być w większości dawno zaorane tak jak w anglii
    zrobiła żelazna dama.

    >i cała polska zapłaci za 'złoto
    > narodowe' ich mać.

    I wtedy byśmy nie musieli do nich dopłacać. Jedynie zostawić dochodowe a
    resztę jeśli już
    to gazyfikować pod ziemią.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 45. Data: 2018-07-30 16:00:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes w stanie udowodnic ze jak by rzadzilo pzpr pod postaciami po i psl to prad by
    tanial?

  • 46. Data: 2018-07-30 16:10:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widac jestes znawca tematu ceny wegla i angielskiej energetyki. Mam pytania. Ile
    wynosi dotacja do tony wegla wydobywanego w Polsce. Czyli wielkosc wydobycia w calej
    Polsce podzielone przez wielkosc wydobycia. Czy z anglia nie bylo tak ze zaczeli
    wydobywac wlasny gaz i rope i w takiej sytuacji bez sensu bylo wydobywanie wegla?

  • 47. Data: 2018-07-30 18:53:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Myla ci sie zwoje mozgowe z rogami jakie masz.

    Dziecinada...

    --
    MN

  • 48. Data: 2018-07-30 19:04:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze i dziecinada ale daj lepszy sposob na kogos kto ciagle klamie i pomimo
    argumentow nie chce sie przyznac do klamstwa.

  • 49. Data: 2018-07-30 19:33:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2018 18:53:42 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Dziecinada...

    Nihil novi, oni tak zawsze :>

    L.

  • 50. Data: 2018-07-30 20:14:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2018 12:30:05 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > poczekał chwilkę jak się kasa skończy to mnie od durni wyzwał. A tu
    > proszę, niecały rok dotowania kopalni i cała polska zapłaci za 'złoto

    Zapewne przez przeoczenie nie napisałes że drozeje w całej Europie.
    Przez ten PIS Europa będzie więcej płacić za prąd i gaz
    Jak nie tak dawno ceny masła w Europie szybowały w górę to też była to wina PIS
    Droga ropa to tez wina PIS zapewne