    Subject: Re: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: wolim <n...@p...tu>
    Date: Wed, 4 Nov 2015 14:02:49 +0100

    W dniu 2015-11-04 o 13:16, bbjk pisze:

    > żartujesz, prawda?
    > Może zacznij sam prasować?

    Spodziewałem się takich odpowiedzi. Doprawdy nie masz pojęcia w temacie
    podziału obowiązków w moim domu. Nie mam zamiaru Ci się tłumaczyć, ale
    zdecydowaną większość, tzw "kobiecych" obowiązków wykonuję
    własnoręcznie. Żona akurat prasuje. No taki pech, że ten akurat
    "kobiecy" obowiązek wykonuje moja żona. No i taki pech, że jej się
    popsuło żelazko. Zwracam uwagę na cudzysłowia.

    No bo co by było, gdybym napisał, że "mojej żonie zepsuła się
    szambiarka"? Albo "mojej żonie zepsuła się wiertarka", "... zepsuł się
    kilof, młotek, kosiarka, patelnia, pompka do roweru...". Wszak to bez
    znaczenia powinno być dla Ciebie. Bo nie masz pojęcia o zwyczajach w
    mojej rodzinie. Idźmy dalej - gdybym napisał, że to mnie popsuło się
    żelazko, to napisałabyś, że żartuję i że to moja żona powinna zacząć
    prasować? No raczej nie.

    Zatem pytam raz drugi. Co sądzicie na temat stacji parowych? Warto kupić?

    Pozdrawiam,
    MW