    From: bbjk <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Date: Wed, 4 Nov 2015 14:41:22 +0100

    W dniu 15-11-04 o 14:02, wolim pisze:
    > Spodziewałem się takich odpowiedzi. Doprawdy nie masz pojęcia w >
    temacie
    > podziału obowiązków w moim domu.
    >Nie mam zamiaru Ci się tłumaczyć, ale
    > zdecydowaną większość, tzw "kobiecych" obowiązków wykonuję
    > własnoręcznie. Żona akurat prasuje. No taki pech, że ten akurat
    > "kobiecy" obowiązek wykonuje moja żona. No i taki pech, że jej się
    > popsuło żelazko. Zwracam uwagę na cudzysłowia.

    To nie o to chodzi, kto co robi, każdy sobie w domu rzepkę skrobie, jak
    lubi i umie, i w to nie wnikam. Tylko pomysł, że do uszczęśliwienia żony
    droga wiedzie przez żelazko spowodował natychmiastowe współczucie dla
    żon tak postrzeganych.
    Do wygodniejszej roboty, być może.
    Chyba, ze sformułowanie było żartobliwe? Dlatego zapytałam, czy żartujesz :)

    > Idźmy dalej - gdybym napisał, że to mnie popsuło się
    > żelazko, to napisałabyś, że żartuję i że to moja żona powinna zacząć
    > prasować? No raczej nie.

    Po prostu nie wpadłoby mi do głowy, że żelazkiem (garnkiem, patelnią,
    odkurzaczem) można kogoś uszczęśliwić. I że w przypadku żelazka
    rozgranicza się, co w domu moje, a co twoje. Sprzęt domowy, jak
    odkurzacz, pralka, kuchenka, jest wspólny. Ale może ja się nie znam.

    Co do istoty pytania, nie wiem, jest w domu jakieś zwyczajne i wystarcza.
    --
    B.