    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Wed, 4 Nov 2015 15:15:44 +0100

    Dnia Wed, 4 Nov 2015 14:02:49 +0100, wolim napisał(a):

    > Spodziewałem się takich odpowiedzi. Doprawdy nie masz pojęcia w temacie
    > podziału obowiązków w moim domu. Nie mam zamiaru Ci się tłumaczyć, ale
    > zdecydowaną większość, tzw "kobiecych" obowiązków wykonuję
    > własnoręcznie. Żona akurat prasuje. No taki pech, że ten akurat
    > "kobiecy" obowiązek wykonuje moja żona.

    Może po prostu jej to najlepiej wychodzi i dlatego. Ja tam gender nie
    jestem, ale mój mąż już tak ma od chłopięctwa (same chłopy w domu i ta
    jedna matka, kobieta, na nich wszystkich), że po prostu bierze żelazko i
    sobie prasuje koszule czy dżinsy, kiedy akurat ma potrzebę. Zalicza to do
    codziennej samoobsługi jak golenie. Chętnie uprasowałby coś i dla mnie przy
    okazji, ale zdecydowanie wolę, żeby jednak nie, bo mi zależy na ulubionych
    ubraniach, he he - już mi kiedyś uprał ulubiony sweterek w pralce, razem z
    kolorowymi rzeczami z bawełny, bo mu do "wsadu" brakowało, więc sweterek
    zrobił się 4 rozmiary większy i zmienił kolor na szarozielony 3-)
    Ale to dygresja tylko.
    Stacja parowa? - raczej dla kogoś, kto życie spędza prasując. Wg mnie
    wystarczy dobre żelazko z parą i porządną stopą.
    Czemu żona narzeka na obecne? - może przyjrzyjmy się bliżej jej zarzutom,
    będzie można coś doradzić.
    --
    XL
    http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice