    Subject: Re: Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: wolim <n...@p...tu>
    Date: Wed, 4 Nov 2015 17:31:22 +0100

    W dniu 2015-11-04 o 14:41, bbjk pisze:

    > To nie o to chodzi, kto co robi, każdy sobie w domu rzepkę skrobie, jak
    > lubi i umie, i w to nie wnikam. Tylko pomysł, że do uszczęśliwienia żony
    > droga wiedzie przez żelazko spowodował natychmiastowe współczucie dla
    > żon tak postrzeganych.
    > Do wygodniejszej roboty, być może.
    > Chyba, ze sformułowanie było żartobliwe? Dlatego zapytałam, czy
    > żartujesz :)

    > Po prostu nie wpadłoby mi do głowy, że żelazkiem (garnkiem, patelnią,
    > odkurzaczem) można kogoś uszczęśliwić. I że w przypadku żelazka
> [...]

    Sformułowanie było jak najbardziej żartobliwe. A prasować u nas nikt nie
    lubi. Tyle tylko, że ja uważam, że codzienne prasowanie nie ma sensu, a
    moja żona prasuje wszystko, co popadnie. Czasami nawet skarpetki.
    Dlatego sama sobie zgotowała ten los :) Ja za to gotuję, jeżdżę na
    zakupy, dbam o finanse i wykonuję całą masę innych rzeczy, które
    tradycyjnie wykonywać powinien mężczyzna. Zresztą podział obowiązków to
    indywidualna sprawa każdego domu.

    A uszczęśliwić można kogoś każdym sprzętem, który wyręcza lub
    przynajmniej pomaga w codziennych obowiązkach. Tu akurat jest to
    żelazko. Ale wyobraź sobie sytuację, że ktoś codziennie zamiata na
    kolanach 100m2 podłogi. Czy odkurzacz go uszczęśliwi?

    Pozdrawiam,
    MW