  • 11. Data: 2015-10-19 15:51:02
    Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 18.10.2015 o 20:45, dsw pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?
    > Zdarza się tak 6/10 razy. Czasami zostaje 1/3-1/2 tabletki, czasami prawie cała.
    Niezależnie od programu i ilości załadowania.

    Może są zapchane niektóre otwory w spryskiwaczu?

  • 12. Data: 2015-10-19 15:56:36
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 października 2015 00:54:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Podstawowe pytanie to jakich programów czy programu uzywasz. jak krotki program to
    proszku trzeba uzywac.

    programy różne i krótkie i długie i automatyczne. Nie ma zależności od programu (na
    krótkich jest ~50/50 w zostawianiu tabletki)

  • 13. Data: 2015-10-19 15:57:06
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 października 2015 15:51:03 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    Niezależnie od programu i ilości załadowania.

    > Może są zapchane niektóre otwory w spryskiwaczu?

    Wszystko przeczyszczone

  • 14. Data: 2015-10-19 15:57:48
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 października 2015 15:42:21 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Tabletki złapały wilgoć? Tabletka, która złapała wilgoć, a potem wyschła,
    > ciężko się rozpuszcza. Pomogło wkładanie ich do szczelnego pojemnika. Z
    > autopsji.

    mogły złapać, gdy każda jest z osobna zapakowana w folię?

  • 15. Data: 2015-10-19 16:02:48
    Od: bbjk <b...@p...pl>

    W dniu 15-10-19 o 15:56, dsw pisze:

    > programy różne i krótkie i długie i automatyczne. Nie ma zależności od programu (na
    krótkich jest ~50/50 w zostawianiu tabletki)

    A nie chciałbyś skontaktować się z serwisem? Doświadczony fachowiec może
    poradziłby telefonicznie, ewentualnie przyszedłby zdiagnozować, to
    będzie chyba lepsze, niż taka tutaj zgadywanka?
    --
    B.

  • 16. Data: 2015-10-19 16:36:56
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-10-18 20:45:25 niejaki dsw napisał:
    > Witajcie,
    >
    > Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?

    miałem podobne objawy (siemens jakiś tam + tabletki różnych firm)

    nie wnikałem w przyczyny ale zacząłem tabletki przed włożeniem łamać na pół

    pomogło

    dla tych co wolno czytają - po złamaniu wkładam _obie_ połówki tabletki do
    pojemnika ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 17. Data: 2015-10-19 18:31:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 15:45:42 -0700 (PDT), dsw napisał(a):

    > Jeżeli to ta sama grzałka co grzeje w sensie suszy, to grzeje:)

    Tego to ja nie wiem. A z tym "rodzajem tabletek" to przesada - testowałam
    wszystkie tu wymienione firmy, włącznie z tymi z "cudowną" folią
    rozpuszczalną", łamaniem na pół itp.

  • 18. Data: 2015-10-19 19:30:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-10-18 20:45, dsw wrote:
    > Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?

    U mnie dla odmiany był to wilgotny pojemnik na tabletkę. Wkładasz
    szklankę, coś skapnie, wkładasz tabletke i ona się przylepia. Na tyle
    skutecznie że nie da rady sama wyslizgnąc się. Przodowały w tym
    szczególnie cośtam quantum z samorozpuszczalną powłoką "jak gdyby
    folia". Kropla cieczy w pojemniku i po sprawie. Zaschnięte na amen.

  • 19. Data: 2015-10-19 20:10:37
    Od: wowa <w...@g...pl>

    On Sun, 18 Oct 2015 14:32:37 -0700 (PDT)
    dsw <d...@g...com> wrote:

    > Niezależnie od załadowania. Też myślałem, że może duże talerze, albo garnki... ale
    nawet przy małym załadowaniu małymi naczyniami czasami tak się zdarza. Myślałem, że
    też jest to wina górnego kosza, gdy nie jest dosunięty w głąb do końca, ale już teraz
    zwracam na to uwagę i również czasami nie wypłukuje tabletki. Mechanizm spustowy
    raczej działa, bo jednak klapka jest otwarta (słychać jak się otwiera w początkowych
    fazach mycia).

    Wrzuć tabletkę bezpośrednio do komory. Robię tak i nie widzę jakiś negatywnych
    skutków.
    Wojtek

  • 20. Data: 2015-10-19 20:14:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po wstępnym oplukaniu jak wypompuje brudna wodę otwierasz drzwi i wrzucasz tabletke?
    Wydaje mi się ze zmywarki nie masz.