    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka-odwieczny dylemat
    Date: Fri, 9 Jan 2009 08:53:25 +0100

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gk6uu1$jdu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > jutro zainstalują mi moją pierwszą zmywarkę Boscha i kompletnie nie wiem
    > jakich środków najlepiej używać. Przegooglowałem temat, ale jakoś nie
    > mogłem

    Proszek syp.

    > znaleźć nic konkretnego. Czy można np. samych kostek Somat (chyba 7w1) lub
    > Calgonit, czy też należy prócz kostek używać dodatkowo soli i
    > nabłyszczacza?

    Tak, zawsze. Możesz ewentualnie próbować ustawić twardość na zero, ale sól
    musi być wsypana.

    Poza tym, to Twoje pytanie jest troszeczkę kretyńskie.
    1. Jaki sens jest w oszczędzaniu 7 zł na paczce soli wystarczającej na
    kwartał lub dłużej i późniejsze przepłacanie 20 zł na paczce kostek? Gdzie
    tu logika???
    2. W instrukcji zmywarki jak byk jest napisane że nasypać soli przed
    pierwszym użyciem. Jak Ci to wymalują na ścianie kuchni czerwoną farbą, to
    też będziesz się pytać czy używać soli?
    3. Kupujesz zmywarkę za 1,5-2,5 tysiąca i masz dylemat czy wydać 7 zł na
    sól?
    4. W skróconej instrukcji Boscha jest obrazkowo dla kretynów i debili
    narysowane, że mają sypać sól przed pierwszym użyciem. Jak myślisz, trzeba
    sypać sól, czy nie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/