    From: "robert" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zmywarka-odwieczny dylemat
    Date: Fri, 9 Jan 2009 09:07:45 +0100

    > Poza tym, to Twoje pytanie jest troszeczkę kretyńskie.
    > 1. Jaki sens jest w oszczędzaniu 7 zł na paczce soli wystarczającej na
    > kwartał lub dłużej i późniejsze przepłacanie 20 zł na paczce kostek? Gdzie
    > tu logika???
    > 2. W instrukcji zmywarki jak byk jest napisane że nasypać soli przed
    > pierwszym użyciem. Jak Ci to wymalują na ścianie kuchni czerwoną farbą, to
    > też będziesz się pytać czy używać soli?
    > 3. Kupujesz zmywarkę za 1,5-2,5 tysiąca i masz dylemat czy wydać 7 zł na
    > sól?
> [...]

    ...żes naskoczył na człowieka... trochę be z sensu...
    jest w instrukcji napisane, żeby używać soli, ale jak masz tabletki
    all_in_one, to pytanie, czy używać dodatkowej soli, jest całkiem zasadne,
    proszek jest bardziej upierdliwy w stosowaniu, jak ktoś ma wybujałą
    motoryke, to potem pełno go na podłodze wokół zmywarki
    generalnie nadmiar soli nie zaszkodzi, ale kosztuje, jak używałem tabletek 7
    w 1 to nie sypałem, teraz używam eko i tam trzeba dać oddzielnie sól i
    nabłyszczacz

    --
    pozdrawiam
    robert